|
Bedste 65" til ca. 20 000 |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
morteng ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 376 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Juni-2016 kl. 21:33 |
|
Hej recordere!
Beklager på forhånd hvis emnet har været debatteret, men har ikke fundet en tråd der handlede om præcis dette. Jeg er snot forvirret over alle de tal og producentspecifikke konfigurationer, men jeg er på udkig efter bedst mulige 65" til ca. 20 000. Samsungs 65KS8005 røg under 20k igår og så findes der LG's 65UH850 til 21k. Er der andre om buddet? Har ikke hørt så godt om Sony og Phillips f.eks. Jeg går mest op i billedet og mindre i "features", men jeg vil gerne kunne optage og se tv samtidig. Hvad skal man dog vælge?
|
||
[ Samsung 65KS8005 | Onkyo 706 | Jamo Classic 8 + HarboSound Sat 10 ]
|
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Kritikken på Sony, har isoleret sig om smart TV delen ( Android) , - og det skulle i store træk være løst nu . Så tag roligt Sony med i overvejelserne .
|
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
![]() |
||
morteng ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 376 |
|
Der er ikke mange review af hverken 65KS8005 eller 65UH850, men jeg fandt dette review http://4k.com/tv/samsung-ks8000-suhd-4k-ultra-hd-smart-led-tv-review-un55ks8000-un65ks8000/ det er ikke så tilbundsgørende med kalibrering osv, men generelt er de imponerede. Svage punkter tæller manglende 3D (ligegyldigt for mig), svage betragtningsvinkler (heller ikke en dealbreaker) og så er sortniveauet ikke på niveau med OLED, men hey, det havde jeg heller ikke forventet. Det så fint ud da jeg så det i Elgiganten selvom det selvfølgelig ikke er helt retvisende.
Er der nogen der har fået denne skærm og har beretninger? Synes det lyder som bedste bang for the buck på 65" i øjeblikket...
|
||
|
||
![]() |
||
|
Jeg fandt ud af at LG's skærm ikke har flere tunere hvilket gør at man ikke kan både optage og se TV, det er jo hul i hovedet?! Så kan jeg netop ikke komme af med yousee boksen :S
|
||
|
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
|
Sidste års Sony X85C står pt. til 14.999 i 65". Den var helt nede på 11.999 for nylig, hvilket er helt uhørt for så fin billedkvalitet.
Så har du også penge til overs til alle de gode film, du skal nyde på skærmen.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
||
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 475 |
|
Jeg synes at Samsungs ny KS7000 serie ser rigtig spændende ud.. Den har også HDR som jeg vil sige er et must når du nu alligevel har pungdyret fremme.
|
||
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
||
![]() |
||
|
Tak for buddene! De er noteret!
Nu har jeg både været i Power hvor de fablede en masse om Hz på de forskellige skærme, LG's skulle have 200 hvor Samsung ikke har opgivet det på 2016 modellerne (jeg har heller ikke kunne finde noget). Jeg var også i Hifi klubben hvor de sagde det var marketinggimmicks. Hvor meget skal man i grunden gå op i den slags? Jeg kan jo sagtens forstå ræsonnementet fra Power gutten, men er vi ikke ude over det der Hz-ræs?
|
||
|
||
![]() |
||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
|
Du skal bare glemme de mange Hz. Samsungs KS7005 er også på tilbud til lige under 20K lige nu. Det er også et godt bud.
|
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
![]() |
||
The Dude ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-December-2007 Status: Offline Point: 97 |
|
Du mener vel KS8005. |
||
![]() |
||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
|
Yes, sorry. KS8005.
|
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
![]() |
||
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
|
Check evt. Elgigantens avis, mener at den er i til 11.999,- i næste uge....
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Det kan jeg bekræfte. Sidder med avisen. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |