|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jk@utopi.dk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 25-August-2007 kl. 15:35 |
Hej, En af mine kammerater har købt et Panasonic th42 pv70 og skal have fat i en dvd-afspiller til max 1300 dkk. Har sagt til ham, at han måske skulle ofre lidt mere, men det er han ikke interesseret i. Anbefalinger til en afspiller i den prisklasse (og evt, hvor den kan bestilles) vil være meget værdsat! Tak & og god lørdag - mvh Jonas |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Så var det vel en ide med en S511, når nu TVet er et PV70. Der er også HDMI Out på den. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
jk@utopi.dk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Okay, tak :-) Jeg kigger på sådan en. Mvh Jonas |
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Ellers tag et kig På Pioneer DV-400, det er sgu en god afspiller til prisen!... mvh Zirio |
|
![]() |
|
malerhjerne ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
hvis han kan ofre 100kr mere så synes jeg da dette lyder som et godt tilbud http://www.mkhardware.dk/group.asp?group=67&sub=0
|
|
Michael K
|
|
![]() |
|
![]() |
Gode forslag begge to - jeg tager ham under armen og kigger på det. Mvh Jonas |
|
![]() |
|
broendumz0r ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
DV600-K burde osvære mulig at få til 1500kr, jeg er da ihvertfald blevet tilbudt den til 1500.
Men de ligger selvfølgelig lidt uden for budget rammen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |