|
Bedste Audi bilradio? |
Besvar |
Forfatter | ||
webersmass
Ny bruger Oprettet: 27-Juni-2016 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Juni-2016 kl. 14:30 |
|
Så jeg er på udkig efter en med det absolut bedste bilradio.. Nogle bud?
Redigeret af webersmass - 27-Juni-2016 kl. 14:35 |
||
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1561 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Køb bilen du vil have og skift radioen til det du har lyst til ? Masser af info om mulighederne her: http://www.vagcars.dk |
||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
||
mortenstryhn
Bruger Oprettet: 02-Marts-2006 Status: Offline Point: 140 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Enig med quarkir - køb bilen først og så kan anlægget blive godt bagefter.
Herudover er det et spørgsmål om dine ønsker til bilradioen - hvad skal den kunne: MP3, CD'er, streaming, etc? Hvad er der plads til i bilen - 1DIN eller 2DIN?
Jeg har en Audi TT fra 2000, som har Bose højttallere, CD-skifter og er blevet opgraderet fra Audis originale kassettebåndsradio til en CD-radio (Audi Concert II). Jeg er glad for mit anlæg, men overlever at skifte CD-skifteren ud med et MP3-modul, hvor man kan have 10 mapper med 99 sange i hver mappe på et USB-stik. |
||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Audi A8 med Bang & Olufsen Advanced Sound System, rimelig overbevisende lyd/ samt betjening og ret så elegant. men måske dit budget bliver overskrevet Selv B&O i en Audi A3 spiller faktisk ret godt, men en Audi A3 " Model 8V" med Audi Sound System spiller nu også ret godt, den har også en lille sub i bagagerummet. Lidt off topic: Ellers er der biler som Lexus med Mark Levinson, Aston Martin med B&O og selvfølgelig Bentley med Naim
|
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bare til info, så får du ikke nogen eftermarked radio, som fanger radio lige så godt, som VAG's originalmonterede radioer! M.v.h. |
||
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1561 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
||
binne
Super bruger Oprettet: 15-April-2009 Sted: Vallensbæk, KBH Status: Offline Point: 435 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har det nye discover pro navigation i min, og må indrømme at jeg er pænt skuffet.. :/
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |