|
Bedste billede til ~5.000 kr? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ThomP ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2004 Status: Offline Point: 53 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Maj-2016 kl. 14:10 |
Som overskriften siger, hvad skal jeg købe for at få mest muligt for pengene? Hovedbehovet er kort sagt en god skærm med HDMI-indgange: - Høj/ren billedkvalitet - Ok lyd - Ikke buet (skal hænge på væggen) - Minimum 42" - Skal kunne betjenes via IR (bruger Logitech Harmony remote) Alt kører via computer og HDMI (inkl. TV), så der er som udgangspunkt ingen antenne sluttet til. Tuner-kvalitet er derfor ikke så vigtigt. "Smart TV" er i min verden ikke en opgave for TV'et, så kvaliteten af diverse apps tæller ikke i regnskabet. Jeg er ikke vild med for meget hokus-pokus billedbehandling, svingende baggrundslysstyrke o.s.v., - det er det basale billede, der skal være i orden. Mit 2 år gamle Philips 6-serie er stået af. Det var ok så længe det varede, men jeg vil gerne have et der holder garantien ud denne gang, så det skal måske ikke være Philips (forgængeren var også Philips og holdt 3,5 år...). :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |