recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste billede til ~5.000 kr?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste billede til ~5.000 kr?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ThomP Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Juni-2004
Status: Offline
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste billede til ~5.000 kr?
    Sendt: 17-Maj-2016 kl. 14:10

Som overskriften siger, hvad skal jeg købe for at få mest muligt for pengene?

Hovedbehovet er kort sagt en god skærm med HDMI-indgange:
- Høj/ren billedkvalitet
- Ok lyd
- Ikke buet (skal hænge på væggen)
- Minimum 42"
- Skal kunne betjenes via IR (bruger Logitech Harmony remote)

Alt kører via computer og HDMI (inkl. TV), så der er som udgangspunkt ingen antenne sluttet til. Tuner-kvalitet er derfor ikke så vigtigt.
"Smart TV" er i min verden ikke en opgave for TV'et, så kvaliteten af diverse apps tæller ikke i regnskabet.
Jeg er ikke vild med for meget hokus-pokus billedbehandling, svingende baggrundslysstyrke o.s.v., - det er det basale billede, der skal være i orden.

Mit 2 år gamle Philips 6-serie er stået af. Det var ok så længe det varede, men jeg vil gerne have et der holder garantien ud denne gang, så det skal måske ikke være Philips (forgængeren var også Philips og holdt 3,5 år...).

:-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu