recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste billige 50" tv lige nu?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste billige 50" tv lige nu?

Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
JohnHDK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 15-Januar-2011
Sted: Køge, Danmark
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnHDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2015 kl. 21:22
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

4k har jeg intet at bruge til, da der er så lidt 4k materiale, ikke engang sikker på min blueray afspiller kan afspille 4k videoer.

ligeglad med features, ment på den måde at der skal være tekst tv med hukommelse,at den slukker aut efter x antal timer, mulighed for internet via tvet (chromecast, kan ikke huske om det sker via tvet eller chromecast når jeg bruger chromecast til f.eks youtube videoer) og måske at lyden kan justeres så alle kanaler er ca lige høje i lydstyrken, har en mionix x5 mini (mini android medie afspiller,center) og chromecast. så de smarte funktioner et smart tv har, det har jeg.

Jeg har et Sony 50W828 og det kan varmest anbefales, gik fra et 42" Pana Plastma og kigger ikke tilbage. Super billede , genialt med Netflix, Youtube m.m. og en af de bedste tv at spille Xbox og PS på, på grund af minimalt inputlag, alle pengene værd.
Til top
papman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér papman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2015 kl. 21:52
http://www.komplett.dk/lg-60-plasma-tv-60pb560v/817586#!tab:reviews

Her får du kæmpe billede og rigtig god billedkvalitet for få penge...
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Point: 1588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2015 kl. 22:01
Oprindeligt skrevet af papman papman skrev:

Kun 1 hdmi skal bruge mindst 3 dvd,stofa start forfra boks og min medie center (minix x5 mini)
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2015 kl. 22:20

Ligeglad med features, ment på den måde at der skal være tekst tv med hukommelse,at den slukker aut efter x antal timer, mulighed for internet via tvet (chromecast, kan ikke huske om det sker via tvet eller chromecast når jeg bruger chromecast til f.eks youtube videoer) og måske at lyden kan justeres så alle kanaler er ca lige høje i lydstyrken, har en minix x5 mini (mini android medie afspiller,center) og chromecast. så de smarte funktioner et smart tv har, det har jeg.

Panasonic AS640 har tekst-hukommelse. Den har splitbillede, således at billedet fylder 60% af venstre del af skærmen, og tekst-tv fylder de 40%.

Der er indbygget browser, og en form for app-del, med bl.a. Youtube o.s.v. Der er indbygget WiFi, DLNA, mediaserver, du kan flytte tv-programmer til enheder på dit netværk, eller sågar "ud i verden", via internettet. Der er desuden indbygget en Chromecast-funktion.

M.v.h.

Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 11:37

Oprindeligt skrevet af papman papman skrev:

Kun 1 hdmi skal bruge mindst 3 dvd,stofa start forfra boks og min medie center (minix x5 mini)

Kan klares med en splitter/switch
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 12:29
Nogen der kender dette tv det jo en rigtig god pris, normal pris 7995 tilbudspris under 4000kr og så er det 55" http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/LT55E73/jvc-55-led-tv-lt-55e73
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 12:35
Jvc er et bambus TV i dag, Jvc nedlagde TV produktionen i 2011
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 16:17
Jeg ville bare holde mig til W6/W7/W8 eller AS640, hvis jeg var dig. Kan du få skrabet flere penge sammen, så måske X8505.
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 17:12
okay med klarna konto kan jeg jo købe næsten hvad som helst men 4000kr virker som et fornuftigt beløb for den 48" store panasonic skærm, synes bare ikke 48" er så meget mere end 42" 

Er sonyen fra hifiklubben meget bedre end panasonicen? http://www.hifiklubben.dk/tv-og-hjemmebiograf/uhd-tv-led-tv/sony-kdl-50w828bb/

Er der nogen fordel med sonyen når jeg har en Sony STR DHT550 surround reciver? 

Redigeret af gasolin - 05-Januar-2015 kl. 18:10
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 18:30

Er sonyen fra hifiklubben meget bedre end panasonicen? http://www.hifiklubben.dk/tv-og-hjemmebiograf/uhd-tv-led-tv/sony-kdl-50w828bb/

Nope!

Er der nogen fordel med sonyen når jeg har en Sony STR DHT550 surround reciver?

Ikke rigtig. Med HDMI CEC vil du stadig kunne tænde/slukke og skrue op/ned, for din Sony receiver, også med Panasonic'ens fjernbetjening.

M.v.h.

Redigeret af Henrik B. - 05-Januar-2015 kl. 18:32
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 19:12
Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Jeg ville bare holde mig til W6/W7/W8 eller AS640, hvis jeg var dig. Kan du få skrabet flere penge sammen, så måske X8505.

X8505 er alt for dyrt billigste model koster ca 9000kr

Bliver nok panasonic tvet selv om det er vældig fristende med det samusng 60" til 4500kr  https://www.komplett.dk/lg-60-plasma-tv-60pb560v/817586

Så engang en ac/dc koncert på et stort tv hos expert og det så ikke imponerende ud, tror det var en dvd

Godt nok ikke meget forskel i størrelsen, pga af stor ramme er mit 42" g20 højere og kun ca 5 cm smaller som skyldes at den har ca 55mm tyk ramme på hver sin side

Redigeret af gasolin - 05-Januar-2015 kl. 19:17
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 19:38

synes bare ikke 48" er så meget mere end 42" 

Ca. 30% større areal, er da en meget pæn forøgelse.
Til top

Besvar Besvar Side  <12345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu