recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste billige 50" tv lige nu?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste billige 50" tv lige nu?

Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 19:42
Det må så være i cm eller hvad man skal kalde for 30% flere tommer er ca 54-55
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 19:58
Nej, han skriver areal. Altså selve pAnelstørrelsen og ikke diagonalen.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 20:00
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6288
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 20:01
http://www.displaywars.com/
Prøv denne , den er altid god at bruge
MVH
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-November-2006
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2015 kl. 18:55
Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Jeg ville bare holde mig til W6/W7/W8 eller AS640, hvis jeg var dig. Kan du få skrabet flere penge sammen, så måske X8505.

Jeg leder efter et 48-40" - "bedste billige TV". Det er til soveværelset, men vil alligevel gerne have et godt billede.
Hvad er forskellen på de nævnte Sony modeller egentligt?
og er et 48" Pana AS60 det bedste valg? (både lyd og billede).
Hvis det kan bruge et eksisterende VESA ophæng vil det være super.
Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2015 kl. 20:01
Vedr.  48AS640E.
Kommentaren på nedenstående link - lyder skidt: (står ikke i testen - men blot i en debat-kommentar)

Er problemet så stort?

Redigeret af Warren - 14-Februar-2015 kl. 20:19
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2015 kl. 20:14
Nu har jeg ikke læst testen igennem, så hvilket problem?
Jeg oplever ikke billedmæssige problemer, overhovedet, men et generelt rigtig godt (naturtro) billede!

M.v.h.
Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2015 kl. 20:19

Do not buy 48AS640! You will make a big mistake!

Content via a 50Hz signal is near unwatchable owing to a very distracting judder. Whatever you do with the IFC, set to a minimum, medium or even at maximum, judder is always there. It's not just the British versions, I am from Croatian. I've tried multiple TVs in different stores, and all have the same problem. I can not understand how someone can recommend this 48AS640. I think the problem is not in the software. New update Ver. 3096 it has not improved anything. Panasonic is aware of this, but is silent...The TV goes on sale. I will never buy a panasonic.

Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2015 kl. 20:27
Manden vrøvler!
Har netop svaret på hans indlæg. Jeg var også skeptisk, da jeg læste om det i en anden (engelsk) test. De skrev dog at man blot skulle sætte motion kompensationen på den laveste indstilling, så er problemet væk, og man oplever ikke at motion udjævning overhovedet er slået til!
Det fungere aldeles fremragende på mit.

M.v.h.
Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2015 kl. 20:42
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Manden vrøvler!
Har netop svaret på hans indlæg. Jeg var også skeptisk, da jeg læste om det i en anden (engelsk) test. De skrev dog at man blot skulle sætte motion kompensationen på den laveste indstilling, så er problemet væk, og man oplever ikke at motion udjævning overhovedet er slået til!
Det fungere aldeles fremragende på mit.

M.v.h.

Det lyder godt. Tak.
Er du enig i de nævnte indstillinger på flatpanels:

eller hvordan er dit indstillet?
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2015 kl. 21:42
Der er ikke AS640 vi har testet. Det er AS600. Det er ikke en selvfølge, at indstillingerne kan deles.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2015 kl. 21:45
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Der er ikke AS640 vi har testet. Det er AS600. Det er ikke en selvfølge, at indstillingerne kan deles.

Takker. Er AS640 ikke bedre end AS600? Hvad er forskellene?
Til top

Besvar Besvar Side  <1 2345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu