recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste billige 50" tv lige nu?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste billige 50" tv lige nu?

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
Enerneslo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Enerneslo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2015 kl. 22:58
Jeg har et AS650, og jeg oplever ikke judder ved alm tv signal. Men hvis jeg ser dvd på min ps3'er, så er der judder og det er MEGA irriterende at se på når man først har lagt mærke til det. Konen har ikke lagt mærke til det endnu.
Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-November-2006
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2015 kl. 23:19
Oprindeligt skrevet af Enerneslo Enerneslo skrev:

Jeg har et AS650, og jeg oplever ikke judder ved alm tv signal. Men hvis jeg ser dvd på min ps3'er, så er der judder og det er MEGA irriterende at se på når man først har lagt mærke til det. Konen har ikke lagt mærke til det endnu.

Jeg skal se Stofa kabel-tv. Vil også rode med netværksfunktionen.
Kommer ikke til at se dvd i soveværelset.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2015 kl. 23:54
Netværksfunktionalitet er rigtig god! Trådløs og adgang til alt du deler på dit netværk. Og du kan smide TV'ets tuner billede ud på enheder på dit netværk: Computere, tablets o.s.v.

M.v.h.
Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2015 kl. 12:02
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Netværksfunktionalitet er rigtig god! Trådløs og adgang til alt du deler på dit netværk. Og du kan smide TV'ets tuner billede ud på enheder på dit netværk: Computere, tablets o.s.v.

M.v.h.

Har du fundet nogle gode indstillinger på nettet omkring dit TV-billede eller har du prøvet dig frem?
Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2015 kl. 14:34
Fandt noget her om indstillinger på 

48AS640E

hvis andre skulle være interesserede:
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Point: 1588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2015 kl. 11:04

Panasonic TX 55AS640E til kun 2999kr, der er så kun 25stk  http://www.proshop.dk/Kbh/aabningsfest.htm

Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Point: 1333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2015 kl. 11:12
Oprindeligt skrevet af Warren Warren skrev:

Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Der er ikke AS640 vi har testet. Det er AS600. Det er ikke en selvfølge, at indstillingerne kan deles.

Takker. Er AS640 ikke bedre end AS600? Hvad er forskellene?
3D og nogle andre småting såsom hvordan stikkene vender m.v.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu