|
Bedste billige 50" tv lige nu? |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | ||
Enerneslo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 227 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har et AS650, og jeg oplever ikke judder ved alm tv signal. Men hvis jeg ser dvd på min ps3'er, så er der judder og det er MEGA irriterende at se på når man først har lagt mærke til det. Konen har ikke lagt mærke til det endnu.
|
||
![]() |
||
Warren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 791 |
|
Jeg skal se Stofa kabel-tv. Vil også rode med netværksfunktionen. Kommer ikke til at se dvd i soveværelset.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Netværksfunktionalitet er rigtig god! Trådløs og adgang til alt du deler på dit netværk. Og du kan smide TV'ets tuner billede ud på enheder på dit netværk: Computere, tablets o.s.v.
M.v.h. |
||
![]() |
||
Warren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 791 |
|
Har du fundet nogle gode indstillinger på nettet omkring dit TV-billede eller har du prøvet dig frem?
|
||
![]() |
||
|
Fandt noget her om indstillinger på
48AS640Ehvis andre skulle være interesserede: |
||
![]() |
||
gasolin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1588 |
|
Panasonic TX 55AS640E til kun 2999kr, der er så kun 25stk http://www.proshop.dk/Kbh/aabningsfest.htm |
||
![]() |
||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
|
3D og nogle andre småting såsom hvordan stikkene vender m.v.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |