|
Bedste/billigste CA-modul til YouSee |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Forfatter | |||
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Eller koster modul'et udover leje af kort?? Jeg har nemlig luftet idéen for min far..
|
|||
![]() |
|||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
||
Kort fra YouSee skal i CA modulet, som dernæst skal i et CI (common interface) slot i dit TV. Så begge skal bruges. |
|||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|||
![]() |
|||
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
||
Der står på Yousee's side, at en digital kortlæser koster 595 kr. Så er det vel her at man kan købe en billigere hos Elgiganten??
Redigeret af Casper - 02-Februar-2010 kl. 16:19 |
|||
![]() |
|||
Boost ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
||
Korrekt. ![]() Men du skal stadig have et kort fra Yousee til 30 kr om måneden før du kan se HD kanalerne. Redigeret af Boost - 02-Februar-2010 kl. 16:23 |
|||
![]() |
|||
||
Godt så :)
Ja, men det med tvillingekort, det gælder vel også private husstande, altså udover foreninger og virksomheder, når det lanceres?? Er der nogen nærmere dato for hvornår Tvillingekort lanceres, udover gæt i denne uge, næste uge eller først d. 1. marts?
Redigeret af Casper - 02-Februar-2010 kl. 16:29 |
|||
![]() |
|||
Gooferen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
||
Et andet spørgsmål i forbindelse med tråden her.
Jeg har købt mig et terratec cinergy kort med ci modul, vil det nænvte kort fra befro ligeledes kunne benyttes med et tvkort, eller kan det kun bruges med fjernsyn?
På forhånd tak
Jonas B
|
|||
![]() |
|||
dieseldk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
||
Så giv da den 20,- mere for det og hent det i elgiganten ![]() Det er jo smit indmad i strong modulet |
|||
![]() |
|||
Boost ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
||
Det vidste jeg ikke. Havde bare læst at det andet var det bedste til et Panasonic tv. |
|||
![]() |
|||
dieseldk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
||
Elgiganten skriver selv på hjemmesiden Specifikationer for Strong Dual Viaccess CAM modul SMITDUALVIA Og hvis jeg ikke husker helt forkert står det også på selve kortet. Men de skriver internet pris så det kan være at de vil have mere i butikken end online |
|||
![]() |
|||
||
Har lige ringet til dem.. 499 kr hvis jeg kørte direkte ud og hentede det.
Og hvis jeg bestiller det nu over nettet, så kan jeg sikkert ikke engang hente det i aften, selvom de har det på lager i Glostrup. Redigeret af Boost - 02-Februar-2010 kl. 17:28 |
|||
![]() |
|||
||
Det giver jo bare så meget mening ![]() |
|||
![]() |
|||
||
hehe ja jeg ved ikke hvad forskel det gør om jeg bestiller det i butikken eller over nettet.
I begge tilfælde ville jeg selv skulle hente det. Men nu har jeg bestilt det og har fået bekræftet at jeg kan hente det med det samme til 319 kr. Så er jeg bare spændt på om det virker ![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |