recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste/billigste CA-modul til YouSee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste/billigste CA-modul til YouSee

Besvar Besvar Side  <12345 7>
Forfatter
Besked
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 598
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2010 kl. 19:37
Boost, du har bestilt modulet hos Elgiganten, ikke?
Til top
Boost Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-September-2008
Sted: Hedehusene
Point: 271
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2010 kl. 20:28
Oprindeligt skrevet af Casper Casper skrev:

Boost, du har bestilt modulet hos Elgiganten, ikke?

Jo det har jeg, og jeg er netop kommet hjem med det.
Til top
Boost Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2010 kl. 21:19
Så har jeg fået sat det til og det virker bare.
Jeg kan se de programmer jeg betaler for samt de "gratis" bonus kanaler.

Så jeg er godt tilfreds.
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2010 kl. 21:28
Super, Boost.. Hvilke et tv har du?

Til top
Boost Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2010 kl. 21:29
Panasonic TX-42G10E
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2010 kl. 21:31
Okay.. Bare min forældres 50" Samsung, som jeg gerne ville smide et kort i, og så det fungere samtidig.. Synes bare jeg læste at nogle kort kunne brokke sig med Samsung tv..
Til top
Skodman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-August-2006
Sted: Lyngby,Denmark
Point: 219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skodman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2010 kl. 08:26
Jeg har læst mig til ( kan ikke huske hvor ) at man skal bruge det som yousee bruger (smit),for  hvis man ikke gør det kan man komme ud for at kortet ikke vil modtage opdateringer hvis der skulle komme sådan nogle.Ellers skal kortet over i en selector box for opdateringerne.

Til top
Boost Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2010 kl. 19:54
Så kan jeg fortælle at mit kort i dag er blevet opdateret mens det sad i CA modulet fra Elgiganten, så det virker som det skal Big smile
Til top
JENC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2009
Point: 615
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JENC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2010 kl. 20:38
Oprindeligt skrevet af Boost Boost skrev:

Så kan jeg fortælle at mit kort i dag er blevet opdateret mens det sad i CA modulet fra Elgiganten, så det virker som det skal Big smile
Hej
Er du sikker på du mener kortet?  Eller mener du Samsung boks, eller hyr.

Jeg troede ikke kortet kunne opdateresl. Hvis ja, hvad er kortet så opdateret med?P
Til top
Boost Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2010 kl. 20:41
Oprindeligt skrevet af JENC JENC skrev:

Hej

Jeg troede ikke kortet kunne opdateresl. Hvis ja, hvad er kortet så opdateret med?P

Kortet er opdateret til at give adgang til HD-pakken.
Det var i relation til Skodmans indlæg.

Redigeret af Boost - 03-Februar-2010 kl. 20:41
Til top
karkov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-December-2007
Point: 469
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér karkov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2010 kl. 23:21
Kortet bliver normalt opdateret hver måned med nye koder så det kan afkode de kanaler + pakker man betaler for. Køber man en ny kanal/pakke vil yousee sende en opdatering til kortet med det samme.

Oprindeligt skrevet af JENC JENC skrev:

Hej

Til top
Skodman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-August-2006
Sted: Lyngby,Denmark
Point: 219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skodman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2010 kl. 01:10

Hvad hedder dit ca-modul?For  hvis det er ligemeget hvilket ca-modul man bruger skal ( når jeg skal ha et)jeg købe det billigste.
Det kan også være jeg har fået forkert info omkring dette.
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 7>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu