|
Bedste/billigste CA-modul til YouSee |
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Forfatter | ||
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Boost, du har bestilt modulet hos Elgiganten, ikke?
|
||
![]() |
||
Boost ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
|
Jo det har jeg, og jeg er netop kommet hjem med det. |
||
![]() |
||
Boost ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
|
Så har jeg fået sat det til og det virker bare.
Jeg kan se de programmer jeg betaler for samt de "gratis" bonus kanaler. Så jeg er godt tilfreds. |
||
![]() |
||
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
|
Super, Boost.. Hvilke et tv har du?
|
||
![]() |
||
|
Panasonic TX-42G10E
|
||
![]() |
||
|
Okay.. Bare min forældres 50" Samsung, som jeg gerne ville smide et kort i, og så det fungere samtidig.. Synes bare jeg læste at nogle kort kunne brokke sig med Samsung tv..
|
||
![]() |
||
Skodman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2006 Sted: Lyngby,Denmark Status: Offline Point: 219 |
|
Jeg har læst mig til ( kan ikke huske hvor ) at man skal bruge det som yousee bruger (smit),for hvis man ikke gør det kan man komme ud for at kortet ikke vil modtage opdateringer hvis der skulle komme sådan nogle.Ellers skal kortet over i en selector box for opdateringerne.
|
||
![]() |
||
|
Så kan jeg fortælle at mit kort i dag er blevet opdateret mens det sad i CA modulet fra Elgiganten, så det virker som det skal
![]() |
||
![]() |
||
JENC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
|
Hej
Er du sikker på du mener kortet? Eller mener du Samsung boks, eller hyr.
Jeg troede ikke kortet kunne opdateresl. Hvis ja, hvad er kortet så opdateret med?P
|
||
![]() |
||
|
Kortet er opdateret til at give adgang til HD-pakken. Det var i relation til Skodmans indlæg. Redigeret af Boost - 03-Februar-2010 kl. 20:41 |
||
![]() |
||
karkov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
|
Kortet bliver normalt opdateret hver måned med nye koder så det kan afkode de kanaler + pakker man betaler for. Køber man en ny kanal/pakke vil yousee sende en opdatering til kortet med det samme.
|
||
![]() |
||
Skodman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2006 Sted: Lyngby,Denmark Status: Offline Point: 219 |
|
Hvad hedder dit ca-modul?For hvis det er ligemeget hvilket ca-modul man bruger skal ( når jeg skal ha et)jeg købe det billigste.
Det kan også være jeg har fået forkert info omkring dette.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |