recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste Bluetooth-højttaler under 5000 kr.?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste Bluetooth-højttaler under 5000 kr.?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste Bluetooth-højttaler under 5000 kr.?
    Sendt: 13-April-2020 kl. 17:20
Plejer at høre min musik i toget til/fra arbejde, men det er der ikke noget af for tiden
Er Beoplay M5 bedste BT-højttaler under 5000 kroner?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4059
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2020 kl. 17:29
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Plejer at høre min musik i toget til/fra arbejde, men det er der ikke noget af for tiden
Er Beoplay M5 bedste BT-højttaler under 5000 kroner?
jeg vil kigge efter Sony. De er gode rigtig gode.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2020 kl. 17:34
Man man få et rigtig stereo-anlæg, med streaming og bluetooth, for de penge.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2020 kl. 17:41
Sandt nok... men det er bøvlet at flytte rundt på
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2020 kl. 17:55
Det kommer lidt an på hvad du søger.

Skal det være med batteri eller skal den bare stå på en fast plads?

Dynaudio Music eller Soundboks 3 er dem jeg lige kender.

Jeg har selv en libratone One, (449 kr) og den gør det fremragende. Lang batteritid og Bluetooth der altid bare virker
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
gah Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-November-2013
Sted: Kastrup
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gah Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2020 kl. 21:21
100 dages returret hvis at du imod forventning ikke syntes at højtaleren er god nok.

Link.

Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2020 kl. 07:27
tror ikke du finder meget der spiller bedre end en Sonos Move.

Til top
Guld medlem Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-April-2020
Point: 277
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guld medlem Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2020 kl. 06:51
Du skal nok først overveje hvad du vil bruge den til. Skal den stå fast i dit hjem, eller vil du også kunne tage den med på farten fx? Har selv M5 og skal din nye højttaler kun være hjemme, får du ikke bedre lyd i den prisklasse. Købte min brugt i en stand som var den ny for 2200 kr. og den spiller fantastisk. Læs evt. test af den, hvor den får meget ros.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2020 kl. 08:56
Det korte svar er ja.

Har ikke lyttet til M5, men alle andre B&O BT højttalere jeg har lyttet til har alle leveret topklasse lyd.

Bruger selv M1 når jeg er i haven eller på farten.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 5046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2020 kl. 09:57
Oprindeligt skrevet af Guld medlem Guld medlem skrev:

Du skal nok først overveje hvad du vil bruge den til. Skal den stå fast i dit hjem, eller vil du også kunne tage den med på farten fx? Har selv M5 og skal din nye højttaler kun være hjemme, får du ikke bedre lyd i den prisklasse. Købte min brugt i en stand som var den ny for 2200 kr. og den spiller fantastisk. Læs evt. test af den, hvor den får meget ros.
Med link 
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 5046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2020 kl. 10:28
Fandt også lige en side med test af flere BT højttalere og links til endnu flere testsider.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu