|
Bedste Bluetooth-højttaler under 5000 kr.? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6296 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-April-2020 kl. 17:20 |
Plejer at høre min musik i toget til/fra arbejde, men det er der ikke noget af for tiden
Er Beoplay M5 bedste BT-højttaler under 5000 kroner? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4059 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12367 |
Man man få et rigtig stereo-anlæg, med streaming og bluetooth, for de penge.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6296 |
Sandt nok... men det er bøvlet at flytte rundt på
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Det kommer lidt an på hvad du søger.
Skal det være med batteri eller skal den bare stå på en fast plads? Dynaudio Music eller Soundboks 3 er dem jeg lige kender. Jeg har selv en libratone One, (449 kr) og den gør det fremragende. Lang batteritid og Bluetooth der altid bare virker
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
gah ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2013 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 128 |
100 dages returret hvis at du imod forventning ikke syntes at højtaleren er god nok.
Link. |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7184 |
tror ikke du finder meget der spiller bedre end en Sonos Move.
|
|
![]() |
|
Guld medlem ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-April-2020 Status: Offline Point: 277 |
Du skal nok først overveje hvad du vil bruge den til. Skal den stå fast i dit hjem, eller vil du også kunne tage den med på farten fx? Har selv M5 og skal din nye højttaler kun være hjemme, får du ikke bedre lyd i den prisklasse. Købte min brugt i en stand som var den ny for 2200 kr. og den spiller fantastisk. Læs evt. test af den, hvor den får meget ros.
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Det korte svar er ja.
Har ikke lyttet til M5, men alle andre B&O BT højttalere jeg har lyttet til har alle leveret topklasse lyd. Bruger selv M1 når jeg er i haven eller på farten.
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5046 |
Med link
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5046 |
Fandt også lige en side med test af flere BT højttalere og links til endnu flere testsider.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |