recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste blu-ray afspiller lige nu ? Hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBedste blu-ray afspiller lige nu ? Hjælp

 Besvar Besvar Side  <1234 10>
Forfatter
Besked
Zaico Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2008 kl. 23:53
hehe nogle gange er det bedst med at tingene ikke er sammenlagt...

skal man ikke tilkøbe sig en fjerbetjening til en ps3 hvis man ikke gider
bruge en pad ting til at styre sin afspilning med?

jeg holder mig til at holde tingene adskildt. ps3, xbox og wii for sig og så
BD afspiller for sig...

det mangler bare at ps3 kommer med indbygget surround sound forstærker
og projektor og 17 højtalere som kan spille mere ægte surround sound end
palads biografen kan...
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2008 kl. 06:36

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg har nu heller ikke påstået andet, og relatere kun til en stand-alone. Faktisk roste jeg PS3 - men det har du vel i din sædvanlige opstandelse vel overset


Jeg kan selvfølgelig godt se, at du giver PS3'en positivt ladede ord med på vejen, men du skriver jo at du mener at BD30 er den bedste BD-afspiller derude, og PS3'en er altså også en BD-afspiller, ligemeget hvad den så ellers kan køre.

Tja....altså ud over den værdige konkurrent i PS3, så kan jeg altså ikke se en BD jeg hellere vil købe pt - altså under forudsætning af, at man kan "leve" med profile 1.1., og ønsker en stand-alone afspiller



Redigeret af Hother - 11-April-2008 kl. 06:37
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
beauville Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 552
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2008 kl. 08:08
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg tror at den bedste BD afspiller lige her og nu er Panasonic BD 30. Jeg har godt nok ikke selv fået mit eksemplar endnu, men at dømme efter anmeldelser, og udtalelser i øvrigt, så er den nok den mest moderne afspiller pt.



Jeg synes det er fantastisk du overhovedet  gider udtale dig om din nye afspiller med tanke på du ikke har set hvad den kan præstere.

På den måde har du netop afsløret at dine kriterier for at anbefale BD30 ikke er saglige/objektive men farvede af tidligere erfaringer.

Til info kan jeg da lige fortælle at min ps3 står i "tilstødende kammer", og er kablet til min Onkyo i min stue. Og det virker upåklageligt. Ingen støj, og alligevel kan remoten styre den.

Bemærk at jeg ikke har nævnt nogen afspiller jeg endnu ikke selv har haft mellem fingrene.


/Christian



'I stick my neck out for nobody'
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12242
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2008 kl. 10:30
Oprindeligt skrevet af Zaico Zaico skrev:


skal man ikke tilkøbe sig en fjerbetjening til en ps3 hvis man ikke gider
bruge en pad ting til at styre sin afspilning med?


Jo, det skal man, men den koster kun et par hundrede kroner. Det må man jo bare have med i beregningerne fra starten...
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2008 kl. 11:24
Oprindeligt skrevet af beauville beauville skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg tror at den bedste BD afspiller lige her og nu er Panasonic BD 30. Jeg har godt nok ikke selv fået mit eksemplar endnu, men at dømme efter anmeldelser, og udtalelser i øvrigt, så er den nok den mest moderne afspiller pt.



Jeg synes det er fantastisk du overhovedet  gider udtale dig om din nye afspiller med tanke på du ikke har set hvad den kan præstere.

På den måde har du netop afsløret at dine kriterier for at anbefale BD30 ikke er saglige/objektive men farvede af tidligere erfaringer.

Til info kan jeg da lige fortælle at min ps3 står i "tilstødende kammer", og er kablet til min Onkyo i min stue. Og det virker upåklageligt. Ingen støj, og alligevel kan remoten styre den.

Bemærk at jeg ikke har nævnt nogen afspiller jeg endnu ikke selv har haft mellem fingrene.


Jamen jeg er da ked af at du ikke har læst hvad jeg har skrevet -dermed bortfalder seriøsiteten i, hvad du skriver om mine anbefalinger 

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8557
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2008 kl. 11:28
Det er da ikke seriøst at kalde en 1.1 afspiller uden afkodning af HD lyd for den mest moderne afspiller.
Til top
beauville Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 552
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2008 kl. 11:40
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af beauville beauville skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg tror at den bedste BD afspiller lige her og nu er Panasonic BD 30. Jeg har godt nok ikke selv fået mit eksemplar endnu, men at dømme efter anmeldelser, og udtalelser i øvrigt, så er den nok den mest moderne afspiller pt.



Jeg synes det er fantastisk du overhovedet  gider udtale dig om din nye afspiller med tanke på du ikke har set hvad den kan præstere.

På den måde har du netop afsløret at dine kriterier for at anbefale BD30 ikke er saglige/objektive men farvede af tidligere erfaringer.

Til info kan jeg da lige fortælle at min ps3 står i "tilstødende kammer", og er kablet til min Onkyo i min stue. Og det virker upåklageligt. Ingen støj, og alligevel kan remoten styre den.

Bemærk at jeg ikke har nævnt nogen afspiller jeg endnu ikke selv har haft mellem fingrene.


Jamen jeg er da ked af at du ikke har læst hvad jeg har skrevet -dermed bortfalder seriøsiteten i, hvad du skriver om mine anbefalinger 



Sikke dog noget - Vi kan da ikke have du bliver ked af det.

Derfor har jeg læst side #1 af denne tråd. Det har ikke ændret på min holdning til at det er mærkeligt at anbefale et produkt man ikke selv har haft i hånden.


/Christian



'I stick my neck out for nobody'
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2008 kl. 11:51
Oprindeligt skrevet af beauville beauville skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af beauville beauville skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg tror at den bedste BD afspiller lige her og nu er Panasonic BD 30. Jeg har godt nok ikke selv fået mit eksemplar endnu, men at dømme efter anmeldelser, og udtalelser i øvrigt, så er den nok den mest moderne afspiller pt.



Jeg synes det er fantastisk du overhovedet  gider udtale dig om din nye afspiller med tanke på du ikke har set hvad den kan præstere.

På den måde har du netop afsløret at dine kriterier for at anbefale BD30 ikke er saglige/objektive men farvede af tidligere erfaringer.

Til info kan jeg da lige fortælle at min ps3 står i "tilstødende kammer", og er kablet til min Onkyo i min stue. Og det virker upåklageligt. Ingen støj, og alligevel kan remoten styre den.

Bemærk at jeg ikke har nævnt nogen afspiller jeg endnu ikke selv har haft mellem fingrene.


Jamen jeg er da ked af at du ikke har læst hvad jeg har skrevet -dermed bortfalder seriøsiteten i, hvad du skriver om mine anbefalinger 



Sikke dog noget - Vi kan da ikke have du bliver ked af det.

Derfor har jeg læst side #1 af denne tråd. Det har ikke ændret på min holdning til at det er mærkeligt at anbefale et produkt man ikke selv har haft i hånden.


Jamen jeg beskriver lige nøjagtig hvad min bedømmelse bygger på. Ked af det? Ikke det fjerneste - jeg er sådan set iskold

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2008 kl. 12:04

Øhhm...
Inden vi gætter videre, hvad så med at høre wanting ad....??
Hvis du har en ny reciever der kan decode de nye lydformater, og du er ligeglad med profile 2.0, og kan nøjes med 1.1 - så er udvalget noget større og der er flere at vælge imellem.

Hvis du IKKE har en ny reciver og gerne vil have profile 2.0, så er der PS3 samt den kommende BD50 fra panasonic (men den må du så vente på).

Denne diskusion og tråd, er en "klassiker". Derfor skulle Blu ray ikke have vundet formatkrigen og hvorfor BD endnu ikke er færdigudviklet - hvem sagde mangel på standarter, ja da, der er både video, view og live??  

Men DEN mest moderne BD-afspiller, da kan det HELE... Tjaeh, den er ikke kommet endnu, hvis man ser bort fra PS3 som BD afspiller! Det er sipelthen for ringe!!

Med venlig hilsen



Redigeret af Asklepios - 11-April-2008 kl. 12:06
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables






Til top
slettet.18124 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 13-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 781
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2008 kl. 19:45

Ikke blevet bedre af at HD DVD havde vundet format krigen, en PS3 er en spillemanskine ikke andet, den er grim, bruger 4 gange så meget strøm som en alm. BD player, og så larmer den, kom nu videre end med den PS3.

 

Til top
niepe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1120
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2008 kl. 19:54
Oprindeligt skrevet af Jan.Larsen Jan.Larsen skrev:

Ikke blevet bedre af at HD DVD havde vundet format krigen, en PS3 er en spillemanskine ikke andet, den er grim, bruger 4 gange så meget strøm som en alm. BD player, og så larmer den, kom nu videre end med den PS3.

Rønnebærnene er vist sure...... Personligt kan jeg godt lige min PS3's design........

Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2008 kl. 19:55
Oprindeligt skrevet af Jan.Larsen Jan.Larsen skrev:

Ikke blevet bedre af at HD DVD havde vundet format krigen, en PS3 er en spillemanskine ikke andet, den er grim, bruger 4 gange så meget strøm som en alm. BD player, og så larmer den, kom nu videre end med den PS3.

 

Endnu et fuldstændigt ubrugeligt indlæg fra Jan. Larsen, der savner enhver form for reelt indhold.

Spørgen kan under ingen omstændigheder bruge den slags til noget som helst!!!

100% useriøst og umodent indlæg i et forum hvor SERIØSE brugere hjælper hinanden!

Synd for dig, Jan, at format diskutionen er ved at dø ud...

Du gør dog dit bedste for at starte en afspiller "krig".. Det var nærmest lidt morsomt hvis det ikke var fordi det var så kedeligt!!!!!

Kom nu ind i kampen mester......

Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 10>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu