recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste blu-ray afspiller lige nu ? Hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBedste blu-ray afspiller lige nu ? Hjælp

 Besvar Besvar Side  <12345 10>
Forfatter
Besked
wanting Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 721
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2008 kl. 20:16
Skal vi ikke holde emnet og få en snak om hvilken en der er bedst..

Jeg skal bruge blue ray sammen med en yahama ysp1000 surround bar (
dvs ingen reciver, da den er indbygget i yahamen. )

Spørg igen om der er ingen der kender den meget roste Philips 7100 blue
ray afspiller ???

Hvordan er den 1.1 eller 2.0 version ?

Og er det bevist ingen nævner sony i denne tråd ? ( ud ovre ps3 )
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2008 kl. 20:18

Oprindeligt skrevet af wanting wanting skrev:

Skal vi ikke holde emnet og få en snak om hvilken en der er bedst..

Jeg skal bruge blue ray sammen med en yahama ysp1000 surround bar (
dvs ingen reciver, da den er indbygget i yahamen. )

Spørg igen om der er ingen der kender den meget roste Philips 7100 blue
ray afspiller ???

Hvordan er den 1.1 eller 2.0 version ?

Og er det bevist ingen nævner sony i denne tråd ? ( ud ovre ps3 )

sony´s nuværende modeller er iike meget værd, så lad endelig dem være.

og ud over ps3 er der ingen profile 2.0 på markedet.



Redigeret af flemming larsen - 11-April-2008 kl. 20:25
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Online
Point: 2589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2008 kl. 20:24

Hej wanting!

Beklager mit udbrud, men jeg er bare efterhånden blevet SÅ træt af den slags indlæg! Heldigvis få på recordere.dk....

Nå, tilbage til emnet: Kort sagt til prisen er PS3 i øjeblikket den bedste når det kommer til lyd, load-tid, profil, brugervenlighed osv.. IMO!

Eneste svaghed i min bog er en på nogen modeller støjende blæser (især ved opscalering af dvd).

Fremtiden byder på nye modeller fra  Denon og Panasonic der ser lovende men dyre ud!

Philips kenderr jeg ikke. Har en kammerat med en 300 fra Sony, den er noget skrabet!

Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2008 kl. 20:48

Hvis nu PS3 ikke kunne spille spil, men kun BD og DVD.. ville den så være godkendt i "modstandernes" bog?

"Jamen den kan jo også spille spil?!?!"   . JA?? Who gives a flying fuck!?

Pana BD-30 .. hvis du kan leve med de mangler den nu engang har. Ellers helt klart Ps3. Den er kodyl fed til det hele.

Jeg kan personligt godt lide ideen om hver boks til sin ting... men.. ærligt talt bortset fra "at jeg godt kan lide det" så kan jeg ærligt talt ikke forsvare at se bort fra PS3 til både DVD og BD... der er ingen rationelle grunde ...

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12241
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2008 kl. 20:58
Oprindeligt skrevet af Jan.Larsen Jan.Larsen skrev:

Ikke blevet bedre af at HD DVD havde vundet format krigen, en PS3 er en spillemanskine ikke andet, den er grim, bruger 4 gange så meget strøm som en alm. BD player, og så larmer den, kom nu videre end med den PS3.


Ikke specielt brugbart indlæg, dér. Du må have nogle argumenter med hold i virkeligheden på bordet.
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2008 kl. 21:08
wanting: du kan ikke forvente et svar du kan bruge til noget som helst når du spørger efter "Bedste Blue ray afspiller lige nu". De fleste har kun haft en maskinen indenfor døren, så hvad har de at sammenligne med? Og som du kan se mener alle at lige præcis den afspiller de har brugt penge på er den bedste - havde du forventet andet. Så jeg har mere på fornemmelsen at du bare en starte en fanboyflamewar 

Og hvis du virkelig er på jagt efter "
Bedste Blue ray afspiller lige nu" så havde du nok også valgt noget mere seriøst end yahama ysp1000 ( - det der wannabe surround sound stinker) til at levere lyden. Just my $.02
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2008 kl. 11:32
jeg har en samsung bd-p1400 som har virket upåklagelig.dette er et midlertidig køb da jeg har en processor som ikke kan dekode de nye lydformater.jeg venter på at marentz/denon kommer med en high-end afspiller der kan det hele rigtig godt.Jeg fravalgte ps 3 da lyden via lysleder udgangen ikke er noget at råbe hurra for.Hvis man ikke har brug for den ville jeg havde købt ps 3 da det for mig står som det p.t mest fornuftige valg.Om et år når der er kommet nye/bedre blu-ray afspiller på markedet er min samsung ikke mere vær end det plastic den er lavet af.Det vil sige ingenting.der vil ps 3 stadig være noget vær ,da det også er en spille maskine.designet er en smagsag, som ikke kan diskuteres
Til top
slettet.18124 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 13-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 781
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2008 kl. 12:56

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:



Ikke specielt brugbart indlæg, dér. Du må have nogle argumenter med hold i virkeligheden på bordet.

Fakta er altid kedelig, især hvis de går imod ens egen opfattelse af en PS3 maskine.

Til top
slettet.18124 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 13-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 781
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2008 kl. 13:10
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

100% useriøst og umodent indlæg i et forum hvor SERIØSE brugere hjælper hinanden!

Synd for dig, Jan, at format diskutionen er ved at dø ud...

Du gør dog dit bedste for at starte en afspiller "krig".. Det var nærmest lidt morsomt hvis det ikke var fordi det var så kedeligt!!!!!

Kan ikke se det seriøse i at anbefale en PS3 hver gang, orderet Blu-ray afspiller bliver nævnt, hvordan i alverden kan du kalde det seriøse brugere.

Starte en format krig,  DEN er over kammerat.

Nej, det der er kedelig er PS3 ejere, der ikke vil erkende at den har fejler og mangler, men som regel er det nytteløst at diskutere med snæversynet folk.

Men som sædvanligt formår du ikke at ytre dig uden at blive personlig, det viser hvor lille evne du har til en debat, men desværre et typiske tegn på mangel af argumenter fra dig.

Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2008 kl. 13:13

Ok.. fejl og mangler. Vi tager den derfra..

"Buhuu den har blæser!" .. øh ja det har din BD30 også.

"Buhuu den er grim" .. nåh ja så kan vi da SLET ikke bruge den længere..

"Buhuu jeg skal købe en remote" Næh... du SKAL ikke, men hvis du ofrer de 175,- så er du rigtig godt kørende.

"Buhuu den benytter BT" .. ja.. og hvis den benyttede IR så ville du tude over den ikke kunne række ordentlig".

"Buhuu den bruger for meget strøm". OK er du sikker på du har råd til at se film?

 

Folk er fanme ikke nemme at gøre tilfredse...

Som det nok kan læses så de "fejl og mangler" en PS3 har er sq ikke ret relevante. Bevares hvis den brugte mindre strøm og slet ikke havde en blæser så ville den få en stjerne ekstra.. men hold nu op med at benævne det som kritiske fejl...

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12241
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2008 kl. 13:17
Oprindeligt skrevet af Jan.Larsen Jan.Larsen skrev:

Nej, det der er kedelig er PS3 ejere, der ikke vil erkende at den har fejler og mangler, men som regel er det nytteløst at diskutere med snæversynet folk.


Hvilke fejl og mangler? Problemet i det du lukker ud, er jo at det for det meste ikke passer. 40GB-modellem larmer ikke. Den bruger ikke fire gange så meget strøm som en dedikeret afspiller, og som bevist i en anden tråd er forskellen, hvis man ser tre film om ugen der i snit er to timer lange, absolut minimal, selvom forskellen i watt-opgivelserne kan virke overvældende.

Du skal da have lov til at mene, at det er slemt at den mangler et display, men så skriv da dét, i stedet for 'fejl og mangler'. Mangler kan den have alt efter hvordan man ser på tingene, men deciderede fejl skal man altså kigge langt efter. Design er en smagssag. Jeg synes den tager sig fint ud, når den står på højkant.

Hvis der er nogen der er snæversynet her, så er det dig. Det er dig der afviser PS3'en, fordi det også er en spillemaskine, og fordi det også er en spillemaskine 'så kan det jo ikke være en god Blu-ray-afspiller'.


Redigeret af Naiera - 12-April-2008 kl. 13:18
Til top
slettet.18124 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 13-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 781
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2008 kl. 13:17

Oprindeligt skrevet af wanting wanting skrev:

hejsa

Meget simpel spørgsmål.....

Skal ud og have en ny blue ray afspiller og vil have markeds bedste lige pt...

<så hvilken en er bedst lige nu..

Har haft en samsung BP-1000 og den var jeg meget skuffet over når det
kom til afspilning af alm dvd film

Jeg vil anbefale en Panasonic DMP-BD30, kvaliteten er i top både med Blu-ray og alm. DVD.

Hvis der er en Panasonic forhandler i nærheden, så tag ned og se den afspille alm. DVD og se hvad DU siger til resultatet, og samtidig se den afspille Blu-ray, den gør indtryk.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 10>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu