recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste blu-ray afspiller lige nu ? Hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBedste blu-ray afspiller lige nu ? Hjælp

 Besvar Besvar Side  <1 78910>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8557
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2008 kl. 11:28
Det er da ikke seriøst at kalde en 1.1 afspiller uden afkodning af HD lyd for den mest moderne afspiller.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2008 kl. 11:24
Oprindeligt skrevet af beauville beauville skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg tror at den bedste BD afspiller lige her og nu er Panasonic BD 30. Jeg har godt nok ikke selv fået mit eksemplar endnu, men at dømme efter anmeldelser, og udtalelser i øvrigt, så er den nok den mest moderne afspiller pt.



Jeg synes det er fantastisk du overhovedet  gider udtale dig om din nye afspiller med tanke på du ikke har set hvad den kan præstere.

På den måde har du netop afsløret at dine kriterier for at anbefale BD30 ikke er saglige/objektive men farvede af tidligere erfaringer.

Til info kan jeg da lige fortælle at min ps3 står i "tilstødende kammer", og er kablet til min Onkyo i min stue. Og det virker upåklageligt. Ingen støj, og alligevel kan remoten styre den.

Bemærk at jeg ikke har nævnt nogen afspiller jeg endnu ikke selv har haft mellem fingrene.


Jamen jeg er da ked af at du ikke har læst hvad jeg har skrevet -dermed bortfalder seriøsiteten i, hvad du skriver om mine anbefalinger 

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12241
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2008 kl. 10:30
Oprindeligt skrevet af Zaico Zaico skrev:


skal man ikke tilkøbe sig en fjerbetjening til en ps3 hvis man ikke gider
bruge en pad ting til at styre sin afspilning med?


Jo, det skal man, men den koster kun et par hundrede kroner. Det må man jo bare have med i beregningerne fra starten...
Til top
beauville Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 552
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2008 kl. 08:08
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg tror at den bedste BD afspiller lige her og nu er Panasonic BD 30. Jeg har godt nok ikke selv fået mit eksemplar endnu, men at dømme efter anmeldelser, og udtalelser i øvrigt, så er den nok den mest moderne afspiller pt.



Jeg synes det er fantastisk du overhovedet  gider udtale dig om din nye afspiller med tanke på du ikke har set hvad den kan præstere.

På den måde har du netop afsløret at dine kriterier for at anbefale BD30 ikke er saglige/objektive men farvede af tidligere erfaringer.

Til info kan jeg da lige fortælle at min ps3 står i "tilstødende kammer", og er kablet til min Onkyo i min stue. Og det virker upåklageligt. Ingen støj, og alligevel kan remoten styre den.

Bemærk at jeg ikke har nævnt nogen afspiller jeg endnu ikke selv har haft mellem fingrene.


/Christian



'I stick my neck out for nobody'
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2008 kl. 06:36

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg har nu heller ikke påstået andet, og relatere kun til en stand-alone. Faktisk roste jeg PS3 - men det har du vel i din sædvanlige opstandelse vel overset


Jeg kan selvfølgelig godt se, at du giver PS3'en positivt ladede ord med på vejen, men du skriver jo at du mener at BD30 er den bedste BD-afspiller derude, og PS3'en er altså også en BD-afspiller, ligemeget hvad den så ellers kan køre.

Tja....altså ud over den værdige konkurrent i PS3, så kan jeg altså ikke se en BD jeg hellere vil købe pt - altså under forudsætning af, at man kan "leve" med profile 1.1., og ønsker en stand-alone afspiller



Redigeret af Hother - 11-April-2008 kl. 06:37
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Zaico Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2008 kl. 23:53
hehe nogle gange er det bedst med at tingene ikke er sammenlagt...

skal man ikke tilkøbe sig en fjerbetjening til en ps3 hvis man ikke gider
bruge en pad ting til at styre sin afspilning med?

jeg holder mig til at holde tingene adskildt. ps3, xbox og wii for sig og så
BD afspiller for sig...

det mangler bare at ps3 kommer med indbygget surround sound forstærker
og projektor og 17 højtalere som kan spille mere ægte surround sound end
palads biografen kan...
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12241
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2008 kl. 23:08
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg har nu heller ikke påstået andet, og relatere kun til en stand-alone. Faktisk roste jeg PS3 - men det har du vel i din sædvanlige opstandelse vel overset


Jeg kan selvfølgelig godt se, at du giver PS3'en positivt ladede ord med på vejen, men du skriver jo at du mener at BD30 er den bedste BD-afspiller derude, og PS3'en er altså også en BD-afspiller, ligemeget hvad den så ellers kan køre.
Til top
wanting Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 721
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2008 kl. 22:48
Hvor er philips roste blue ray afspiller henne her og hvad har den 1.1 eller
2.0 og kan den opdateres via internettet ??
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2008 kl. 22:31

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg tror at den bedste BD afspiller lige her og nu er Panasonic BD 30. Jeg har godt nok ikke selv fået mit eksemplar endnu, men at dømme efter anmeldelser, og udtalelser i øvrigt, så er den nok den mest moderne afspiller pt.


Hvorfor skulle den være bedre (eller sågar mere 'moderne') end PS3'en? Den kan intet PS3'en ikke kan. 1080p/24-outputtet på PS3'en er korrekt, så der er ikke noget at hente der. BD30 er derimod ikke profil 2.0 og kan heller ikke dekode hverken TrueHD eller DTS-HD MA.

Jeg har nu heller ikke påstået andet, og relatere kun til en stand-alone. Faktisk roste jeg PS3 - men det har du vel i din sædvanlige opstandelse vel overset 

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12241
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2008 kl. 22:02
Ja, en BD30 med de ulemper og seriøse mangler den nu har
Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2008 kl. 21:57
Hvis du har behov for profile 2.0 og/eller intern dekodning af lyd, så køb en PS3 med de ulemper den nu har. Hvis du ikke har brug for det, så kig på Panasonic BD30 (som er på fælleskøb i øjeblikket).
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12241
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2008 kl. 21:54
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg tror at den bedste BD afspiller lige her og nu er Panasonic BD 30. Jeg har godt nok ikke selv fået mit eksemplar endnu, men at dømme efter anmeldelser, og udtalelser i øvrigt, så er den nok den mest moderne afspiller pt.


Hvorfor skulle den være bedre (eller sågar mere 'moderne') end PS3'en? Den kan intet PS3'en ikke kan. 1080p/24-outputtet på PS3'en er korrekt, så der er ikke noget at hente der. BD30 er derimod ikke profil 2.0 og kan heller ikke dekode hverken TrueHD eller DTS-HD MA.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 78910>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu