|
|
Besvar ![]() |
Side <1 13141516> |
Forfatter | |||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() |
||
Læs selv på side 10...
|
|||
![]() |
|||
erla ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
||
Det er da ikke irrelevant, hvis du siger problemet er, at maskinerne ikke kan de-interlace, og jeg siger, at man så kan løse et problem ved at lade en anden enhed de-interlace ? Så går du så videre, og siger, at der ikke findes enheder videre i kæden, som kan de-interlace for folk - det er ihvertfald sådan jeg forstår ovenstående... så nu er du ikke bar eude efter afspillerne, men alle enheder, både recievere og skærme ? Det er bare lige for at forstå din argumentation... please correct me if I'm wrong... Redigeret af erla - 15-Juni-2008 kl. 03:02 |
|||
![]() |
|||
erla ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
||
Jeg er nok fattesvag - please enlighten me! Hvad er det lige du mener det har med emnet at gøre ? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Skal ovenstående forstås sådan, at du nu ikke bare angriber BD30 / BD50 for ikke at kunne de-interlace korrekt, men også for heller ikke at kunne outputte et interlaced signal korrekt ? Bare lige for at forstå dig korrekt... |
|||
![]() |
|||
Warren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 791 |
![]() |
||
Naiera eller andre, kender Du/I noget til Pioneer BDP-LX51 ? Her er USA-modellen, men jeg vil have den danske når den kommer: http://www.valueelectronics.com/images/Pioneer%2008%20Audio% 20BD%20and%20Display/BDP-51FD.pdf Vil den være bedre end Pana BD50 til bluray? |
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() |
||
Nej, det er ikke forstået korrekt... |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg tror den vil være præcis ligeså god som BD50 (og de fleste andre Blu-ray-afspillere derude) til Blu-ray-afspilning. Pioneer mener de har noget der kan gøre det bedre end korrekt 1080p-output, men det skal jeg i hvert fald se før jeg tror på det ![]() |
|||
![]() |
|||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
||
Pioneer LX70/70A (og vel også den komme ny modeller LX50/LX51), er
kendt for at værre de beste til DVD afspilin, her kan ingen andre Blu-ray afspille værre med, ville tro at de ny Blu-ray afspille også kan værre med. Så hvis man har en Denon DVD3910/3930 så glem at om at købe en Blu-ray afspille under 15k der er beder til DVD afspilin en disse to Denon. |
|||
![]() |
|||
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
||
Heller ikke jeg, men kender du google? April 2007 lader det til. http://www.joystiq.com/2007/04/19/ps3-firmware-upped-to-1-7- issues-with-playing-ps-classics-on-ps/' Der burde iøvrigt være en feature i DVE til test af de-interlacing. Kan dog ikke finde den. Nogen der kan hjælpe? |
|||
Kuro
|
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8682 |
![]() |
||
Secrets har først for nyligt gentestet PS3 med en nyere firmware og derfor indtil da kommenteret på baggrund af den første test. De er så allerede bagud igen ![]() Redigeret af lunddal - 15-Juni-2008 kl. 11:28 |
|||
![]() |
|||
Warren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 791 |
![]() |
||
Hej, Jeg er super glad for 3930. Den leverer et fremragende DVD-billede på mit Pioneer 508XD. Når jeg engang skal have bluray, er jeg derfor ligeglad med hvor god dvd-siden er i en blurayafspiller. LX51 bliver nok minimalt dyrere end BD50, så det er ikke den lille prisforskel der skal skilde det ad. Hvis forskellen ikke er den store, så vælger jeg nok LX51, idet designet matcher 508XD Der kan vel godt være noget forskel i, hvor gode LX51 henholdsvis BD50 er til 5.1 analog, når jeg nu ikke har HDMI i pre/pro NAD Silverline S170+S250. Er der iøvrigt noget i vejen for at de 6stk RCA kabler som anvedes, er 3-4m lange? Regner med forrringelsen grundet længden kun vil være teoretisk. Overvejer Supra RCA. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Okay - firmware 1.8 testet februar 2008: "The Sony PS3 continues to have extremely poor results in our SD DVD tests. The fact of the matter is, it just cannot lock onto a high resolution test pattern for any of our cadence tests. This is worse performance than we see with even sub-$50 players at your local big box store. One could argue that the player will probably do just fine with real world content since it probably doesn’t have as high detail as our test patterns, but I think that argument would mainly come from those trying to justify their purchase. If I can get nearly every DVD player out there to pass these tests, why won’t this one?" Så det er altså først for ganske nylig, PS3 er blevet hæderlig som DVD afspiller, med endnu nyere firmware end 1.8 ? Eller har folk været tilfredse med den, siden firmware 1.7 ? Stiller testen for høje/urealistiske krav ? |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 13141516> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |