|
Bedste bud på et 40" TV med godt billede |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Puma ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 596 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hejsa
Jeg købte det hos AV Connection i Odense |
|
![]() |
|
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
Hvad med et Sony Bravia KDL-42W805 og det kan også optage
Jeg har selv Sony Bravia KDL-55W805 og det er jeg RET glad for
|
|
![]() |
|
Warren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 786 |
Det endte med Panasonic 48" TX-48AS640E
Jeg kunne anvende det eksisterende vægophæng (og dermed fri for flere huller i væggen), hvilket ikke ville være tilfældet med et Sony 48" 605b. Jeg kan læse at Sony'en er lidt langsom til opstart og i visse menuer, hvilket ikke synes at være tilfældet med mit nye Panasonic. HDMI m.v. vender smart nedad. Har ikke tjekket hvorledes det forholder sig på Sony'en. Sony 48" er iøvrigt på tilbud nu i Elgiganten, hvis andre er interesserede:
Redigeret af Warren - 22-Februar-2015 kl. 17:09 |
|
![]() |
|
Warren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 786 |
Panasonic 48" TX-48AS640E.
Kan man gøre noget ved at et LED billede åbenbart er mere lyst end på et pioneer plasma - altså uden at forringe billedkvaliteten? Det dur ikke at sænke baggrundsbelysning = 40, lys = 0, kontrast = 82, farve = 50.
Redigeret af Warren - 22-Februar-2015 kl. 23:05 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |