|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
||
Gavn af Haali? Det kommer jo an på om du har behov for det. Hvis du har .mkv filer, så kan du ikke afspille dem uden, da ffdshow ikke kan læse mkv-containeren - det er det man bruger haali til. Haali kan desuden også splitte .mov, så man kan afspille fx HD-klip/trailere fra Apple, uden at skulle til at rode med Quicktime Alternative eller lignende. |
|||
![]() |
|||
- Dark Nebula - ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2008 Status: Offline Point: 109 |
![]() |
||
Okay.. Mener bare jeg læste at det også kunne bruges ved MPEG2.. Bruger kun ISO'ere, så det dropper jeg bare. |
|||
Diablo 3 On It's Way
Now Four Characters: || Barb. || Witch Doc. || The Wizard || The Monk || |
|||
![]() |
|||
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
![]() |
||
Prøver lige igen
![]() er det bare standrd ffdshow i henter til VMC 64bit? Altså den her http://www.free-codecs.com/FFDshow_download.htm Den har jeg nemlig hentet men jeg kan ikke afspille nogle af mine divx, xvid film ![]() Kan I komme med et link til den rigtige ffdshow til vmc 64bit? Mange tak for hjælpen |
|||
![]() |
|||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
||
Prøv her til 64bit....
|
|||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|||
![]() |
|||
MikeOne ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2005 Status: Offline Point: 565 |
![]() |
||
Jeg har brugt CCCP på 4 af mine maskiner nu (i snart 2 år) - alle uden nogen problemer (og jeg bruger det til alt fra AVI, MPEG, H264 etc.)
|
|||
OLED LG 55E6V, Yamaha YSP, Stofa etc.
|
|||
![]() |
|||
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
![]() |
||
ok, tak for det.
Bør jeg sætte flueben i andre end default decodere. Fx WMV version 1-3 og mpeg1 og 2 etc. ? |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |