|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() Sendt: 22-Marts-2011 kl. 08:36 |
Er det stadig DIR-825 der er det bedste køb mht D-link routere eller er nogle af de nyere bedre?
|
|
![]() |
|
Viborg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 151 |
![]() |
Jeg ville ikke købe en 825 igen. Er utrolig skuffet over dens rækkevidde. Min 3år gamle belkin router kunne næsten fange signal ligeså langt væk, og godt som d-link'en.
|
|
![]() |
|
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
Hvad ville du så købe istedet for?
|
|
![]() |
|
rasmusvn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Odense N Status: Offline Point: 826 |
![]() |
Evt. denne: http://homesupport.cisco.com/en-us/wireless/linksys/E4200
Redigeret af rasmusvn - 24-Marts-2011 kl. 23:49 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er nok mest stemt for D-Link. Tror jeg holder fast i 825'eren. Har læst at 825 skulle være bedste valg hvis ens største bekymring er interference fra naboerne. Tak for hjælpen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |