recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste DNS-service til streaming
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste DNS-service til streaming

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Fisher65 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Januar-2021
Status: Offline
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fisher65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2021 kl. 11:59
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

MAn skal jo bare passe på med hvad man bruger dette til.

For det lyder da helt klart som et "man in the middle attach", som man så frivilig sætter op.

Helt enig, derfor søger jeg også råd, erfaringer og andre gode tips fra jer dygtige Forum-brugere. Ville aldrig bruge en “gratis” tjeneste, men stoler på de udbydere, der klart og tydeligt skriver hvilke kanaler de understøtter og derudover har en aktiv support.

Som jeg skriver, har jeg brugt Unlocator i mange, mange år, men da de ikke længere kan give mig adgang til nævnte kanaler, søger jeg en ny DNS-tjeneste. Indtil videre fungerer SmartDNSproxy på Apple TV nogenlunde til ca. 5 dollar pr. mån.

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fisher65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2021 kl. 12:31
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Hvis du oplever problemer med Netflix, så kunne det lyde som om, at DNS-tjenesten også omdirigerer trafik til Netflix i en anden region. Det er den eneste tjeneste, som jeg ikke længere har held med at omdirigere. Det er derfor vigtigt, at Netflix forbliver uberørt i DNS-tjenestens onlinemodul.

Hvad er “onlinemodul”?

Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4580
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2021 kl. 12:42
For SmartDNSProxy så findes modulet her: https://www.smartdnsproxy.com/Login

Hvis du ikke allerede har været derinde, så er det fra dette onlinemodul, at du opsætter hvilke lande de forskellige streamingtjenester skal forbinde til.

Redigeret af Rasmus Larsen - 22-Oktober-2021 kl. 12:42
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fisher65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2021 kl. 13:39
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

For SmartDNSProxy så findes modulet her: https://www.smartdnsproxy.com/Login

Hvis du ikke allerede har været derinde, så er det fra dette onlinemodul, at du opsætter hvilke lande de forskellige streamingtjenester skal forbinde til.

Forstår stadigvæk ikke hvad du mener med “modul” i det her sammenhæng, sorry, er novice her.

Har logget ind, og her er den liste jeg har brugt til “locations” og har valgt DK.
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-November-2005
Point: 719
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2021 kl. 18:12
Prøv at kigge på https://www.smartdnsproxy.com/MyAccount/sdp/regionconfiguration Netflix bør sættes til off derinde.
Til top
AppleTVGuy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Marts-2023
Sted: Lyngby
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AppleTVGuy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2023 kl. 11:31
Som Smart DNS anbefaler jeg https://smartstreaming.tv

Det er verdens største Smart DNS - det er lavet af danskere og sitet kan snakke dansk.

Koster indtil videre ikke en bjælde.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu