|
Bedste DTS-HD Master lydspor ? |
Besvar |
Forfatter | |
kfcofir
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
Emne: Bedste DTS-HD Master lydspor ? Sendt: 01-Marts-2009 kl. 16:48 |
Hola.. hvilken film skal man ud og købe hvis man nu gerne lige vil teste DTS'en af.. ? nogen gode Bud ? |
|
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
|
vasif
Guld medlem Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
Sendt: 01-Marts-2009 kl. 18:21 |
Krigsfilm er generelt ikke helt af vejen. Mit bedste bud vil ummidelbart nok være Black Hawk Down, som rent billedmæssigt, også er én af de bedre BD-udgivelser. Filmen er lydmæssigt en fornøjelig deroute, med knald på stort set hele vejen igennem.
|
|
kfcofir
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
Sendt: 01-Marts-2009 kl. 18:40 |
Den ligger osse i mine tanker, da jeg har den i sd dvd udgaven.. og fed underholdning.. og en god en af teste op imod |
|
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
|
vasif
Guld medlem Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
Sendt: 01-Marts-2009 kl. 19:05 |
Kig evt. på følgende hjemmeside, hvor de anmelder en del BD-udgivelser, og blandt andet også giver karakterer ud fra lyd. Personligt mener jeg dog, at de generelt har en tendens til at give for høje karakterer, men blandt andet film som Transformers, 300, Blood Diamond og The Dark Knight er helt på sin plads. http://bluray.highdefdigest.com/reviews_audio.html
Redigeret af vasif - 01-Marts-2009 kl. 19:08 |
|
A_Nielsen
Guld medlem Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
Sendt: 01-Marts-2009 kl. 20:24 |
Helt klart Master & Commander med Russel Crowe - der vil du virkelig blive forbløffet. Ellers kan jeg også anbefale HULK, The Day After Tomorrow, Sin City (Dk udgaven). |
|
|
|
henrik-t
Guld medlem Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
Sendt: 01-Marts-2009 kl. 21:02 |
Jep jep
Klart Master and Commander: The Far Side of the World |
|
+100HD Film
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |