|
bedste dvb-c reciever til Slingbox 350 |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Peter_D1986 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2014 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej Morten,
Har du mulighed for at sende den fil du har der virker til remote til Denver 110HD, kan ikke få min til at fungere ! har prøvet flere forskellige C2010_PL.Bin filer. |
||
![]() |
||
Peter_D1986 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2014 Status: Offline Point: 2 |
|
Hej Morten, Har du mulighed for at sende den fil du har der virker til remote til Denver 110HD, kan ikke få min til at fungere ! har prøvet flere forskellige C2010_PL.Bin filer. |
||
![]() |
||
----OR---- ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 787 |
|
Den fungerer fint med min Clint dc1. Du skal bruge PL bin. Jeg købte en hdmi2 component omformer også hos avcables. |
||
![]() |
||
Gr8dane78 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Februar-2014 Sted: Odense Status: Offline Point: 1 |
|
Hej, kan du ikke sende bin filen eller et link til hvor jeg kan hente den. Har været inde på hifi remotes men kan ikke finde bin filen til 110 HD. Jeg fandt en til 108 HD men den virker ikke altid.
Tak for hjælpen ![]() Christoffer
|
||
![]() |
||
morten57 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2013 Sted: Bogense Status: Offline Point: 3 |
|
Hej, skriv til christensen.morten@gmail.com så sender jeg filen.
mvh morten
|
||
![]() |
||
morten57 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2013 Sted: Bogense Status: Offline Point: 3 |
|
hej, skriv til christensen.morten@gmail.com så sender jeg filen.
mvh morten
|
||
![]() |
||
Mads Sørensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
|
Jeg bor tilfældigvis også i Skagen og er kunde hos Skagen Antennelaug. Jeg har en Slingbox PRO HD og en Vantage HD-8000C Twin DVB-C HDD optager, det fungerer fint sammen... EDIT: Glemte at skrive at Skagen Antennelaug selv tager signalet ned og udbyder det derfor selv...
Redigeret af Mads Sørensen - 27-Februar-2014 kl. 18:57 |
||
![]() |
||
peterm350 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2014 Status: Offline Point: 3 |
|
Hej
Har lidt problemer med min nye Slingbox 350 + Denver DVB-C 110 C2010_PL.Bin filen fungerer nogenlunde OK, er dog langt fra 100 %. Findes der en bedre ? Men største problem er nogle få manglende kanaler. jeg kan ikke finde DR1 + DK4. Hvad er galt ???
Redigeret af peterm350 - 26-Marts-2014 kl. 16:58 |
||
![]() |
||
Mads Sørensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
|
Manglende kanaler har intet med Slingboxen at gøre... Du har højst sandsynligt ikke en HF-tæt installation som skyldes ringe kabler, stik, dåser, fordelere osv...
Det kan også skyldes for lavt indgangssignal.
Redigeret af Mads Sørensen - 26-Marts-2014 kl. 19:02 |
||
![]() |
||
peterm350 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2014 Status: Offline Point: 3 |
|
Tak Morten, det skal jeg selvfølgelig have checket op på (er ikke " TV mand", så havde ikke tænkt på det)
Nogle forslag til en bedre "fjernbetjening BIN fil" til Denver DVB-C 110 ? Som skrevet ovenfor, er jeg ikke TV kyndig. På den 5-6 år gamle analoge Slingbox jeg havde før, skiftede man kanal med/på Slingboxen, men som jeg ser det nu, er det på Denver DVB-C 110 digital tuner man skifter kanal. Kan Slingbox 350 ikke skifte kanal, når det får det digitale signal fra Denver DVB-C 110 ?
|
||
![]() |
||
|
Nej din Slingbox kan ikke skifte kanal på den eksterne tuner, da det jo bare er et videosignal den får tilført fra tuneren...
|
||
![]() |
||
|
Får følgende på min skærm på rigtig mange kanaler :
SCRAMBLE CHANNEL Hvad gør jeg forkert ? (Bruger Slingbox 350) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |