recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - bedste dvb-c reciever til Slingbox 350
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

bedste dvb-c reciever til Slingbox 350

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Peter_D1986 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Januar-2014
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter_D1986 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2014 kl. 18:04
Hej Morten,

Har du mulighed for at sende den fil du har der virker til remote til Denver 110HD, kan ikke få min til at fungere ! har prøvet flere forskellige C2010_PL.Bin filer.
Til top
Peter_D1986 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Januar-2014
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter_D1986 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2014 kl. 18:05
Oprindeligt skrevet af morten57 morten57 skrev:

Måske har du allerede købt en DVB-C modtager. Jeg har lige købt en Denver 110HD som er koblet til min Slingbox Pro HD. Det fungerer upåklageligt. Fjernbetjening til 110HD er ikke direkte supporteret af Slingmedia men filen C2010_PL.bin kan findes på internettet. Installation af fjernbetjeningen er problemfri og fjernbetjeningen virker fint. Jeg kan email filen hvis du vil. Min 110HD virker 100% godt på Stofa, også recording på et Kingston USB stick.

Hej Morten,

Har du mulighed for at sende den fil du har der virker til remote til Denver 110HD, kan ikke få min til at fungere ! har prøvet flere forskellige C2010_PL.Bin filer.
Til top
----OR---- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Denmark
Point: 787
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ----OR---- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2014 kl. 04:36
Oprindeligt skrevet af mathias1 mathias1 skrev:

Jeg har brug for lidt hjælp, jeg har købt en dc1 og sat den til min slingbox med composite og stereo audio kabel, i mangel på hdmi indgang på Slingbox 350. Jeg har også downloadet en remote på http://www.hifi-remote.com/forums/dload.php?action=file&file_id=10862&sid=465f12b9a023d024f2b07eb57cc3c31e

men den springer en kanal over, når jeg trykker kanal op og ned.
altså 1, 3, 5 eller 2, 4, 6 osv.
Er der en der har en remote fil liggende der virker optimalt?

Den fungerer fint med min Clint dc1. Du skal bruge PL bin. Jeg købte en hdmi2 component omformer også hos avcables.
Til top
Gr8dane78 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-Februar-2014
Sted: Odense
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gr8dane78 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2014 kl. 17:38
Hej, kan du ikke sende bin filen eller et link til hvor jeg kan hente den. Har været inde på hifi remotes men kan ikke finde bin filen til 110 HD. Jeg fandt en til 108  HD men den virker ikke altid.  
Tak for hjælpen Wink
Christoffer
Til top
morten57 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-August-2013
Sted: Bogense
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér morten57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2014 kl. 18:19
Hej, skriv til christensen.morten@gmail.com så sender jeg filen.

mvh morten
Til top
morten57 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-August-2013
Sted: Bogense
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér morten57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2014 kl. 18:21
hej, skriv til christensen.morten@gmail.com så sender jeg filen.

mvh morten
Til top
Mads Sørensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-August-2011
Point: 460
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2014 kl. 18:56
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Oprindeligt skrevet af mathias1 mathias1 skrev:

Det er ikke Yousee, det er en lille lokal antenneforening

Det er ikke det afgørende, det kan sagtens være You See der er leverandør. Vil ikke mene at de små lokale foreninger selv leverer DVB-C, men får det fra You See eller Stofa. Så find lige ud af hvem der er leverandør.
Antenneforeningerne kan sagtens selv tage signalet ned hvis de har udstyret og aftalerne til det...

Jeg bor tilfældigvis også i Skagen og er kunde hos Skagen Antennelaug.
Jeg har en Slingbox PRO HD og en Vantage HD-8000C Twin DVB-C HDD optager, det fungerer fint sammen...

EDIT: Glemte at skrive at Skagen Antennelaug selv tager signalet ned og udbyder det derfor selv...

Redigeret af Mads Sørensen - 27-Februar-2014 kl. 18:57
Til top
peterm350 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-Marts-2014
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peterm350 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2014 kl. 16:57
Hej

Har lidt problemer med min nye Slingbox 350 + Denver DVB-C 110 

C2010_PL.Bin filen fungerer nogenlunde OK, er dog langt fra 100 %. Findes der en bedre ?

Men største problem er nogle få manglende kanaler. jeg kan ikke finde DR1 + DK4. Hvad er galt ???

Redigeret af peterm350 - 26-Marts-2014 kl. 16:58
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2014 kl. 18:03
Manglende kanaler har intet med Slingboxen at gøre... Du har højst sandsynligt ikke en HF-tæt installation som skyldes ringe kabler, stik, dåser, fordelere osv...

Det kan også skyldes for lavt indgangssignal.

Redigeret af Mads Sørensen - 26-Marts-2014 kl. 19:02
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peterm350 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2014 kl. 20:08
Tak Morten, det skal jeg selvfølgelig have checket op på (er ikke " TV mand", så havde ikke tænkt på det)

Nogle forslag til en bedre "fjernbetjening BIN fil" til Denver DVB-C 110 ?

Som skrevet ovenfor, er jeg ikke TV kyndig. På den 5-6 år gamle analoge Slingbox jeg havde før, skiftede man kanal med/på Slingboxen, men som jeg ser det nu, er det på Denver DVB-C 110 digital tuner man skifter kanal. Kan Slingbox 350 ikke skifte kanal, når det får det digitale signal fra Denver DVB-C 110 ?
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2014 kl. 20:46
Nej din Slingbox kan ikke skifte kanal på den eksterne tuner, da det jo bare er et videosignal den får tilført fra tuneren...
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peterm350 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2014 kl. 18:59
Får følgende på min skærm på rigtig mange kanaler :

SCRAMBLE CHANNEL

Hvad gør jeg forkert ?

(Bruger Slingbox 350)
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu