|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Skytten17 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2009 Status: Offline Point: 29 |
![]() Sendt: 22-April-2011 kl. 16:26 |
Købte for 3 år siden, et LG PQ6000. Har været ganske tilfreds, men den går sgu ikke længere uden MPEG-4, da Canal 9 er ved at stjæle alle fodboldkampene (damn them).
Så nu tænkte jeg, jeg skulle ud at erhverve mig et nyt. Og siden 3D teknologien får andre tv's til at synke i pris, må det være på tide med et nyt. Jeg er på et meget stramt budget, da det bare er til mit eget soveværelse (bor stadig derhjemme). Så det må gerne være i priskategorien 4000-5000 kroner. Helst ikke et plasma, da jeg har det nu, og det har allerede fået burn-in + det producere helveds masse varme. Størrelsen skal være de 40-52". Hvor får jeg mest TV for pengene? :) Tak på forhånd, og fortsæt god måske!
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
du får hverken 3d eller noget godt lcd til de penge
samt 3d er ikke særlig godt på lcd
de nye lcd 3d er blevet en smule bedre, men koster langt over 10000 kr Men havde nok givet lidt mere og købt en samsung c755 http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/tv/LE40C755XXE/samsung-40-3d-lcd-tv-le40c755?scid=9084 det levere nemlig et fint 2d billede, selvom det er et 3d tv Redigeret af xcardman - 22-April-2011 kl. 16:51 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Tror ikke OP er intr i 3D
![]() |
|
![]() |
|
Skytten17 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2009 Status: Offline Point: 29 |
![]() |
Kan ikke se hvor jeg skriver det skal være 3D? - jeg skriver netop at det IKKE skal være 3D, grundet det skal være billigt.
Jeg skriver at siden 3D er kommet, er prisen faldet på andre TV der IKKE har 3D. Håber det var forståeligt nu :-)
Redigeret af Skytten17 - 22-April-2011 kl. 16:57 |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
se nu hvad jeg har skrevet til sidst
men billedet er noget anderledes end du er vandt til
Redigeret af xcardman - 22-April-2011 kl. 17:01 |
|
![]() |
|
![]() |
Det ligger da udenfor mit budget?
Syntes det er hul i hovedet, at betale for 3D, når jeg ikke har behov for 3D :)
|
|
![]() |
|
![]() |
det kan godt være det hul ihovedetdu finder bare ikke noget til 4000-5000 med eller uden 3d, som er godt
når vi snakker lcd
alle top tv i dag har 3d, men er også dem som viser det bedste 2D billede så forstå ikke, du bare køber en boks med mpeg4, når du ikke har råd til mere Redigeret af xcardman - 22-April-2011 kl. 17:06 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg skrev intet om at det skulle være godt. Jeg skrev at det skulle være det bedste i den prisklasse. Der er skam forskel ;)
Men jeg er dog amatør hvad TV angår, så jeg kan sagtens syntes et billigt tv er godt - så længe det har de features jeg kræver.
|
|
![]() |
|
![]() |
det vil sige du bare vil have et tv pågrund af mpeg4
nå men det vil jeg ikke blande mig i
held og lykke med jagten |
|
![]() |
|
![]() |
Det er hvad det vil sige ja. + jeg slipper af med mit burn-in, og varmeforbrug.
Jo tak :-)
|
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
![]() |
philips 42" 5404 elgiganten har til 3999kr!?? En af vennerne har det i 32 og sgu et fint tv selvom jeg ikk er til philips ;)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |