|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Gooferen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
![]() Sendt: 31-Maj-2006 kl. 10:46 |
Dette har sikkert været oppe og vende et par gange, men hvad er efter jeres mening den bedste 32" fladskærm på markedet lige nu. Efter følgende kriterier.
Er ikke interesseret i at høre om læste beskrivelser af forskellige skærme, jeg vil gerne høre fra folk der har set skærmen med egene øjne og evt. sammetlignet den med andre. Kan jeg få nogle bud :) |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Mit bud må være
Philips 32pf9631, indtil topmodellen 9731 kommer på markedet. Redigeret af lahan - 31-Maj-2006 kl. 10:55 |
|
![]() |
|
Mollerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
Panasonic TH42PV60 men så skal du op i 37"
|
|
![]() |
|
Gooferen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
![]() |
Tjaa men problemet er bare at jeg ikke har plads til at større tv end 32" i lejligheden :)
|
|
![]() |
|
malkekoen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2006 Status: Offline Point: 50 |
![]() |
Mit bud bliver Sony 32V2000. Den er forresten også testvinder i flere nye tests (hvis det er noget værd).
|
|
![]() |
|
![]() |
Tja de to tv lyder måske udemærket, har planer om senere idag eller i morgen at tage ud og se på alle de nævnte tv'er :) Forresten så har jeg lige et krav mere. Den må også meget gerne være god til at vise fodbold, dvs ikke hale efter bolden og spillerne, samt naturlig farve af græs |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
De nye Philips skulle være gode til fodbold, bla pga deres EISA vindende teknologi ClearLCD. |
|
![]() |
|
malkekoen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2006 Status: Offline Point: 50 |
![]() |
Sony 32V2000 har ikke ghosting eller lign. Men den har ret kraftige farver. Hvis du tager ud og kigger på den, skal du huske at sætte "Strømsparing" (eller hvad den nu hedder) på lav. Det giver et flottere billede. Det er en dyr skærm, men den er alle pengene værd (har selv lige købt den ud fra samme kriterier). |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg må ivhertfald lige ud at se på begge skærme, har selv set en del på LG LC2RB Synes den havde nogle på farver, samt god sort da jeg sammenlignede den med de andre skærme i butikken, men må da lige ud at se på philips og sony. Er der andre nævnværdige skærme på markedet lige nu? |
|
![]() |
|
MikeOne ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2005 Status: Offline Point: 565 |
![]() |
Igen - Jeg er meget for Samsung serien Den nye M71 model (kommer desværre først emd 32" modellen om ca. 2 måneder). Men den har "100 Hz - Smooth Motion", som skulle være specielt godt til fodbold ! Der er diverse tråde om dette her på siden samt på: http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=971 Michael |
|
![]() |
|
Lance52 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 210 |
![]() |
Når det skal være 32", så er den bedste jeg har set live Philips
32pf9631D som har Clear lcd, men hvis du kan menge en 37 på plads så
vælg Panasonic 37pv60E og spar samtidig en del penge.
|
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Jeg ville vælge 32pf9830, den står godt til analogt signal, og helt fantastisk ved dvd. Mener stadig det er det bedste 32tommer på markedet. Jeg har sammenlignet den med rigtig mange skærme, dog ikke 32v2000 endnu.
Redigeret af Bendix - 02-Juni-2006 kl. 09:12 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |