|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Jeg har lige købt dvdripper - http://macdvdripperpro.com/ - det virker udmærket, men kun til region 2 film (samme som drevet). Du kan hente en trial version og prøve at rippe 5 dvd'er. Tilføjelse: Jeg kan sagtens arbejde på min iMac imens den ripper. Det blev solgt til ca. halv pris her: http://www.mupromo.com/deal/1430/mac-dvdripper-pro Gå langt uden om disse firmaer: 4Easysoft 4Media 4Videosoft AirproSoft Aimersoft Aiseesoft AppleXsoft Aunsoft AVAide AVCWare Brorsoft Cucusoft Daniusoft Doremisoft iFunia iMacSoft iSkysoft Joboshare "Mac DVD Ripper Soft" Pavtube Topmediasoft Wondershare Xilisoft Se her hvorfor: http://www.macupdate.com/app/mac/36136/wondershare-dvd-ripper (i kommentarerne nederst)
Redigeret af Brixen - 08-Februar-2011 kl. 12:13 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
Fedest, der sparede jeg lige 3800 kr.
Tusind tak for linket, Brixen.
![]() |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Velbekomme. Og bagefter kan man så bruge handbrake, hvis filmen skal på iPad. Mac DvdRipper Pro ripper i VIDEO_TS mapper, men da programmet sætter .dvdmedia som fil-extension, er indholdet i mappen skjult, indtil man højreklikker på mappen, og vælger "Vis indholdet af pakken". |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
Men hvilken betydning har det, hvis man efterfølgende vil overføre til en ekstern HDD/NAS og derpå afspille via en medieafspiller som f.eks WD Live eller Boxee Box?
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg TROR ikke det betyder noget. I Windows ser man hele mappenavnet sådan: "Navn på film.dvdmedia". Det er kun på Mac, at filerne bliver skjult. Men det kan slås fra i Indstillinger, så programmet laver en almindelig mappe. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
![]() |
Alle tiders.
![]() |
|
![]() |
|
KrilleB ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
![]() |
Hejsa,
Jeg har også lige købt Mac DVDRipper Pro og er igang med at rippe dvd'er. Filerne skal efterfølgende kunne afspilles så gnidningsfrit som muligt på mit windows medie center (win 7) - og på min bærbare mac. Hvordan vil I anbefale, at jeg gemmer filerne? Hvilket format (indstillinger i DVDripper)? og hvordan skal jeg navngive filerne? På forhånd tak for hjælpen.
|
|
![]() |
|
KrilleB ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
![]() |
og hvordan undgår man, at den indbyggede dvd-afspiller på mac'en konstant blander sig? (har slået fra i indstillinger, at den skal afspille disk ved indsættelse af ny...
|
|
![]() |
|
![]() |
- har også prøvet Ripit, der virkede fint, men var lidt dyrere at købe. Er der nogen fordel ved evt. at købe dette mht. at rippe i et format, der kan afspilles (og vises med det rigtige billede) direkte i wmc?
|
|
![]() |
|
![]() |
Og lige en sidste fra spørgejørgen her: hvad er jeres foretrukne dvd-ripper til windows, der kan rippe til iso? Leder efter software a la RipIt, der er meget simpel og bare funger, og det er ok, det koster lidt.
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
RipIt4Me (når jeg en sjælden gang bruger Windows). |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for tippet Jesper.
Hentede programmet men fik at vide, der manglede DVD Decrypter, som jeg så ikke kunne få til at spille sammen... prøver nu DVDFab og det lader til at spille rigtig godt. Har den gratis på prøve de første 30 dage, men så er det 50 USD, hvilket er lidt hampert, men hidtil er det klart den bedste, jeg har prøvet...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |