|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thx hitman ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 03-Juli-2007 kl. 18:09 |
Jeg har kikkede på de nye LCD i fuld HD 1920 * 1080p Men jeg ved ikke hvem der har det bedste skærm billede. Jeg har kikket på: Sharp, samsung og sony x2000. Men hvem er bedst og hvilken skal man vælge ? Og hvordan er det med afstanden til fladskærmen fra hvor man sidder og er det af betydning hvis skærmen er i fuld HD. Jeg har ca 3.5 m fra sidde pladsen, skal det så være 40 eller 46 tommer. eller er det uden af betydning når opløsningen er så høj. Mvh thx hitman |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Du bør læse denne blog om Full-HD: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1153&zoneid=24 |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
![]() |
Hej thx hitman Er du sikker på at du vil vælge LCD ? Både Pioneer og Panasonic laver fremragende plasma tv , og dem synes jeg også at du skal tage ud kigge på Du skal lige huske på at du får altså ikke automatisk et bedre billede ved at vælge fuld HD , det kræver at du giver dit tv et HD signal , og hvis du har et dårligt signal vil dette kun blive dårligere ved at vælge en stor skærm. mht størrelse vil jeg anbefale ca 42" Hvad har du af kilder og hvilket type antenne signal modtager du? MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
thx hitman ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Tak Sandal for linket Hej hopgreve. Jeg ville helst have LCD i fuld HD da jeg spiller meget XBOX 360. Ellers har jeg kabel tv. Jeg var ellers til plasma i starten da de har en bedre naturlig farve, men efter at LCD er kommet i fuld HD er jeg gået i den retning, jeg ved man kan få fuld HD i plasma men de er ikke til at betale Jeg syntes at Sony X2000 i 46" er urtolig flot men er billede godt i forhold til Sharp og Samsung ? Mvh thx hitman
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
![]() |
Hej thx hitman njaa , 46"x2000 er vel ikke helt billigt , jeg tror godt at du kan få feks panasonic PZ700 42" FULL HD for ca de samme penge. Jeg ville selv vælge X2000 hvis valget står imellem de 3 du nævner , men prøv og lav en tråd om dem , der er mange herinde der kan komme med gode råd og vejledninger Men mit råd er altid , gå selv ud og kig God jagt MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
pjoska ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
Gå en tur i en HIFI klub butik og tjek Loewe fjernsyn ud med dine egne øjne, har selv købt et Loewe compose på 46" og siger bare glem de plasma skærme. |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Var i HIFI klubben idag, i Ålborg,mest for at se Samsungs M86, og foretrækker afgjort stadig Pioneers plasma . Men nu spiller jeg heller ikke konsol. Ser ud til at den spritnye "lavopløste" Pioneer, iflg Engelske test "tørrer gulv" m både plasma og LCD Full HD.Men korrekt den koster kassen ! Tør slet ikke tænke på hverken kvalitet, eller pris, - når den senere på sommeren lanceres i Full HD |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |