|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1771 |
![]() Sendt: 11-December-2007 kl. 10:23 |
Hej alle Knægten ønsker sig en gaming-mus i julegave. Hvilken en kan i anbefale som den bedste til spil? Han spiller mest Counter Strike............ MVH Henning |
|
![]() |
|
ashdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 688 |
![]() |
Razor og logitech laver begge nogle gode gaming mus. Men det bedste du kan gøre at gå ud og kigge på dem, og vurdere hvad størrelse der vil passe til hans hånd. Mus er jo som så meget andet meget en smags sag, og de findes i mange forskellige størrelse og former. Jeg har selv en logitech som jeg er meget glad for, men det er en lidt stor mus, så den passer ikke til alle. |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Jeg havde i tidernes morgen, da jeg var halv-professionel Counter-Strike spiller (8+ timer om dagen), en at de første Razor mus der kom på markedet og dengang var det noget at det vildeste. Hvordan de er i dag, skal jeg ikke kunne sige, men vil tro, at de stadig laver noget af det bedste, men prisen er nok også derefter (det var de i hvert fald den gang). EDIT: Kan se de er kommet ned i et rimeligt prisleje. Mener jeg gav omkring 1200,- for min Razor BoomSlang i sin tid. Redigeret af Sandal - 11-December-2007 kl. 11:55 |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1771 |
![]() |
det lyder rigtigt med den Razor mus, det nævnte han vist selv, så dem vil jeg kigge på......
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
Skorben ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
G5 fra Logitech er en glimrende mus.. koster ca. 400-500 kr. Ejer den selv og er meget tilfreds, men smag og behag. mvh. Skorben |
|
![]() |
|
tom81 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
![]() |
Ning> Du skal være obs på at disse Razer mus kan være noget anderledes at holde på. Razer Boomslang var vist den første de kom med, og var KUN henvendt til de hardcore freaks :-) Se selv http://www.hardwareportal.ru/Periferia/Razerboomslang.2100/R azerboomslang5med.jpg Jeg har selv prøvet et bruge den lidt for sjov på en teststand, men den er slet ikke til at holde ved, det kræver meget tilvænning. Hvis du søger på google om emnet vil du også finde ud af det. Razer har dog sidenhen lavet mere almindelig mus. Mit bud på en mus til knægten er Logitech G3 eller G5 alt afhængig af hvor avanceret den skal være. Jeg har selv en G5 og den er jeg rigtig glad for. Den er utrolig præcis, nem at holde ved og med mange gode funktioner. Og nej, jeg staver ikke Razer forkert |
|
![]() |
|
Kiehn ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() |
har en razer diamondback
rigtig fed mus man skal bare lige vende sig til at bruge den lidt underlig at holde på til at starte med |
|
![]() |
|
Smurf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() |
Der er sket rigtigt meget med mus bl.a. til gaming m.m. de senere år.
Razor kan ikke i design sammenlignes med den gamle boomslang. De nyeste lasermus Deathadder og Copperhead etc er meget anerledes i hånden. Jeg vil klart anbefale en Razor / MS - Razormus ud fra den betragtning at de meget ofte er dem der fylder mindst i håndfladen og dermed belaster mindre hænder mindst muligt. Deathadder er en rigtig god mus men igen den gode gamle ms 3.0 i den nye version kunne også være en mulighed. |
|
PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer BDP-LX71 Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61 Baghøjtalere 2 x DM685 TDCTV - bredbånd Itrends.dk |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Det fede ved Razor BoomSlang, var netop designet. Den kræver lidt tilvending, men det kommer hurtigt, og herefter er den suveræn. Knapperne er dejlig store og belagt med gummi, så det er ikke et problem at man sveder. |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
han skal have en logitech mx 518, bedste counterstrike mus på markedet..
|
|
![]() |
|
camino ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-August-2006 Status: Offline Point: 94 |
![]() |
Har selv haft rigtig mange muse, da jeg spillede counter-strike. Både boomslang, Logitech og et hav af andre. Men hver gang vendte jeg tilbage til MSI 3.0.. super mus
|
|
![]() |
|
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
Enig med Camino. Ingen mus over MSI 3.0
![]() |
|
TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200 BD: Playstation 3 slim 320 GB Forstærker: Marantz SR6005 F-højtaler: DLS R66 C-højtaler: DLS RC55 B-højtaler: KEF 2005 SUB: KEF PSW2000 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |