recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste grafik: PS3 - 360 - wii
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBedste grafik: PS3 - 360 - wii

Besvar Besvar Side  <1234>
Afstemningsspørgsmål: Hvilken har den bedste grafik?
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
132 [75.86%]
36 [20.69%]
3 [1.72%]
3 [1.72%]
Dette emne er lukket; der kan ikke stemmes

Forfatter
Besked
Erroneus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 17:01
God valg

Lad værd med at gå så meget op i grafikken, se mere på hvilken spil der er at tilbyde og som lige passer til en. Skal man dog gå op i det, vil jeg også vælge en PS3 over en Xbox 360 (hvilket jeg også har gjort), da den er mere fredstidssikker og generalt bedre bygget end 360'eren der slås med for mange RROD problemer

Til Wii kan Super Mario Galaxy, Mario Kart Wii, Rayman Raving Rabbids, Zack and Wiki, Zelda og muligvis også Resident Evil 4, alt efter hvad knægten naturligvis er til, anbefales. Plus når Super Smash Bros. Brawl kommer ud er det også værd at holde øje med og hvis man er til fysisk aktvitet også Wii Fit, der dog koster ca. hvad 2 spil koster, pga. der følger et speciel balance board med

Redigeret af Erroneus - 14-April-2008 kl. 17:01
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Januar-2007
Point: 932
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 17:28
Ja havde du spurgt efter gameplay i stedet for grafik havde din poll set helt anderledes ud tror jeg, formentlig med wii som nummer 1. anyway godt valg. 
Til top
Gauze Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Januar-2007
Point: 108
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 17:43

Voodoodolphins: Det kommer da helt og aldeles an på hvilke spil man kan lide? Kan man lide Mario og Zelda, så ja. Kan man lide Gears Of War, GTA, Call Of Duty 4 osv. så nej? Gameplay kan ikke diskuteres. Nogle er til det ene og andre er til noget andet. Pasta!

Nu skal i altså heller ikke gøre Wii mere speciel end den er. Ja, den controller er da meget sjov, men hvor længe gider man stå og fægte med den? Flere steder på nettet, kan man hurtigt læse, hvor sjov Wii var i starten og hvor usjov den er blevet efter nogle uger.

Dog vil jeg da så sige, at til en knægt på 11, er den fin. Men han vil sikkert om nogle få år plage farmand efter noget nyt. Noget mere avanceret, som både kan vise film og æde spil.

Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2008
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 17:47
Oprindeligt skrevet af Voodoodolphins Voodoodolphins skrev:

Ja havde du spurgt efter gameplay i stedet for grafik havde din poll set helt anderledes ud tror jeg, formentlig med wii som nummer 1. anyway godt valg. 

Jeg har ikke selv nogen erfaring med Wii, men jeg nyder at læse anmeldelser i al almindelighed, og så vidt jeg har bemærket, så lider Wii'en da vist indtil videre under alt for mange familie-/børnevenlige "casual games" af tvivlsom - eller nogle gange bare decideret elendig - kvalitet og ofte med for ringe implementering af det der skulle være systemets stærke side, den unikke controller.

Jeg tjekkede dog lige MetaCritic, og det ser da trods alt ud til at der bestemt også er ved at være en række rigtig gode Wii spil.
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Januar-2007
Point: 932
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 17:48
Well I disagree gameplay kan da klart diskuteres, det kan alt, sandsynligheden er bare meget lille for at alle mener det samme. Men jeg holder ved mit statement ang. wii'en, det er innovativt uden lige og ikke mindst sjovt, men ja som alting bliver det helt sikkert kedeligt med tiden, men så skal der jo bare komme nye bedre spil, lige som med PS3'en og 360'eren.
Til top
Erroneus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-December-2006
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 19:09
Oprindeligt skrevet af Gauze Gauze skrev:

Nu skal i altså heller ikke gøre Wii mere speciel end den er. Ja, den controller er da meget sjov, men hvor længe gider man stå og fægte med den? Flere steder på nettet, kan man hurtigt læse, hvor sjov Wii var i starten og hvor usjov den er blevet efter nogle uger.

Det en general misforståelse blandt folk som ikke kender WIi'en ret godt. Fordi jo der findes spil som kræver man står og svinger, bl.a. Wii Sports der følger med, men hvis man sætter sig lidt i markedet, ja så findes der sørme andre spil end det. Der findes masser af spil der ikke kræver de vilde armbevægelser, men stille og roligt benytter sig at wiimoten og giver lidt ekstra til spillet. Der findes også spil til Wii som er rigtigt gode og som ikke rigtigt tager specielt brug af Wiimoten, i nogle tilfælde er det bare ikke nyttigt med de funktioner.

Og ja Wii'en blev ramt af mange dårlige spil, da mange spilfirmaer skulle score kassen pga. den trods alt er den bedst sælgende "next-gen" konsol. men det er forholdsvis simpelt at styre uden om de spil.

Men er man til FPS spil eller hardcore racing, ja så er Wii'en ikke det rigtige valg, det har med den slags spil til den det bliver muligvis aldrig et stort markede for den.
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Januar-2005
Point: 1963
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2008 kl. 11:14

For mig er og bliver spillene de afgørende og der er udbuddet på Wii bare bredere og bedre for vores familie (casual gaming). Nintendo producerer ikke bare konsoller de laver også kanon gode spil der er underholdende og holder i længden, altid i høj kvalitet (og de fås bare ikke til PC, PS3 eller 360).

Vi har en pige på 7 og en dreng på 2 og det er sgu sjovt at se ham sidde og skyde med Wii Zapper (jeg hjælper med at sigte). Datteren elsker at lave sine egne figurer og bruge dem i spillene. Havde heller aldrig drømt om at se fruen eller bedsteforældrene for den sags skyld stå/sidde og spille konsolspil med børnene.

Den er også med når jeg mødes med mine egne "legekammerater" (midt trediverne) over en kasse øl (eller to), sidste gang gik der sport i at score mest i powerbowling, det var sgu lige før vi fik permanente skulderskader

Casual gaming rules!

Til top
Gauze Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Januar-2007
Point: 108
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2008 kl. 11:32

Letten du har ikke god pointe. Jeg tror da helt bestemt at Wii er uforskammet fræk, når man har venner på besøg. Er man til online spil ala Call Of Duty 4 fx. Så er wii'en jo pludselig ikke så fræk mere. De personer der køber wii, er personer der gerne vil have lidt sjov med nogle søde og sjove spil. Man ser næppe den hardcore gamer købe en Wii som første priotet.
Men igen, det kommer helt og aldeles an på, hvad man kan lide af spil. Der fåes action spil til Wii'en, men det er nok ikke de spil der sælges flest af.
En PS3 er en super avanceret maskine som kan en hulens masse og som virkelig har et stort potentiale. Vil man have mulighed for at se film, så æder den alt. Blu Ray, DVD, DivX osv.
Udover det, så bliver året i år et godt spil-år for PS3. Der kommer så mange super solide titler, at den næsten kun kan blive godt.

Nu er alle konsoller nede i et prisleje hvor de fleste kan være med. Dog er PS3 stadig den dyreste, men kigger man på features må det siges at være den billigste.

Redigeret af Gauze - 15-April-2008 kl. 11:34
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Januar-2005
Point: 1963
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2008 kl. 11:51

??? er det ikke også det jeg siger?

Wii er super til casual gaming, hvis man er til hardcore gaming så tag en af de andre konsoller og køb en Wii ved siden af når det skal være sjovt sammen med andre

Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2008 kl. 08:51
Hvis man er til nostalgi, er Wii'en vist også at foretrække.  Grundet Virtual Console 
Til top
akneboy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Juni-2006
Point: 297
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2008 kl. 18:56
Bare underligt at næsten alle unger syntes at Wii  hurtigt bliver kedelig at spille på, vores blev solgt videre efter 2 mdr. og jeg ved at flere af mine drenges klasse kammerater har det på samme måde. de er 9 & 11 år
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2008 kl. 20:08
Indtil videre er grafikken bedst på XBOX 360 spil.

Kan godt tænkes PS3 har større potentiale rent grafikmæssigt, det er bare ikke rigtigt blevet udnyttet.

De fedeste spil er efter min overbevisning lavet til XBOX 360, så foreløbig beholder jeg min XBOX 360.

Men til gengæld så virker min PS3 perfekt til Blu-ray afspilning .
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu