recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste HD-baseret medie-server/løsning er?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste HD-baseret medie-server/løsning er?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
ldplusse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-August-2006
Sted: Ringsted
Status: Offline
Point: 359
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ldplusse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2016 kl. 16:26
Kodi klare da alle HD formater.
Hvilke 'HD' lydformater menes der at være problemer med via KODI. Jeg kender dem ikke.
Kodi klare DTS-HD MA og Dolby True HD med både DTS:X og Atmos.

Kodi vil ikke vise bluray eller DVD menuer. Men de menu'er er da også kun mega irriterende.
'Menuerne' ligger jo i KODI's Film/Serie struktur, hvor den viser hvad en film handler om og linker altid til en trailer (næsten) af filmen, hvis man lige vil se om det er noget for en inden den startes.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4074
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2016 kl. 16:53
Oprindeligt skrevet af ldplusse ldplusse skrev:

Hvilke 'HD' lydformater menes der at være problemer med via KODI. Jeg kender dem ikke.

Kodi vil ikke vise bluray eller DVD menuer. Men de menu'er er da også kun mega irriterende.
'Menuerne' ligger jo i KODI's Film/Serie struktur, hvor den viser hvad en film handler om og linker altid til en trailer (næsten) af filmen, hvis man lige vil se om det er noget for en inden den startes.
du misforstår os. Kodi til android understøtter ikke HD lyd men det gør spmc som er en fork af kodi. Og kodi kan godt vise dvd og bluray menuer. Ved ikke om hvor du har det fra
Til top
ldplusse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-August-2006
Sted: Ringsted
Point: 359
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ldplusse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2016 kl. 16:57
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af ldplusse ldplusse skrev:

du misforstår os. Kodi til android understøtter ikke HD lyd men det gør spmc som er en fork af kodi. Og kodi kan godt vise dvd og bluray menuer. Ved ikke om hvor du har det fra

Jeps. Fik ikke fat i at i mente via Android.
Bruger Kodi på NUC med Windows 10.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu