|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
gensplejs ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
|
HD lyd er nogle nye lyd formater som bruges med BD. Dolby TrueHD DTS-HD Master Audio |
||
![]() |
||
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
|
Køb logitech z5500 til 1800,- og en ps3 til 2000,-. Begge i elgiganten. Smadrer imo 98 % af alle andre pakkeløsninger til den pris.
|
||
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Go' idé! Og så ville jeg også tage "Move" med. Hold kæft hvor skal vi hygge os
![]() |
||
![]() |
||
Sunbao ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Middelfart Status: Offline Point: 79 |
![]() |
|
Heh er sq mere til xbox pga kinect, synes heller ikke move reagerede hurtigt nok da jeg prøvede kinect og move til panvision playground i torsdags |
||
![]() |
||
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1065 |
![]() |
|
Dette er den eneste løsning der holder indenfor budgettet (imo).
Har selv logitech-sættet og eneste grund til jeg overvejer at opdatere er at jeg mangler tilslutningsmuligheder, på til logitech'en og hdmi til tv'et.
Det er et fund til de 1800..
|
||
![]() |
||
Simon, TC ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() |
|
Føtex har i denne uge også et Lumatron 5.1 sæt til 199,-... så bliver det vist ikke billigere..
![]() |
||
Tape Connection MKII
|
||
![]() |
||
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() |
|
Tjek evt. Elgigantens avis, de har et Samsung hjemmebiograf-sæt med BD-afspiller til 2999,- (med 2000 kroners besparelse påstår de).
Nok bedste bud herfra hvis man skal holde sig inden for budgettet. Er også lidt mere "pænt" end Z5500-sættet (jeg ville aldrig få sådan et sæt op i stuen, men der er vi jo nok forskellige).
|
||
![]() |
||
gensplejs ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
|
Jeg har ingen ide om z5500 lyder godt. Men en ting er sikkert. Konen ville sætte mig på porten hvis jeg kom slæbende med dem.
waf 0.0 |
||
![]() |
||
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
|
Jeg syntes nu de er meget anonyme :)
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=83862&title=21-on-a-budget Til pengene og et godt stykke over, er der ingen konkurrenter. |
||
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
||
![]() |
||
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1065 |
![]() |
|
Jeg synes nu også de er rimeligt anonyme. Specielt hvis du kan gemme subben, som her under et lack-bord fra Ikea.
![]() |
||
![]() |
||
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() |
|
Fuldstændig enig med Gensplejs. Der er vel forskellige krav til hvad der er WAF i de forskellige hjem, men herhjemme ville det sidestilles med at jeg kommer og siger følgende:
"Skat, er det ok hvis jeg lige sætter den her mellem Kubus-lysestagen og Kähler-skålene henne på skænken?" Redigeret af Jakabov - 26-September-2010 kl. 22:55 |
||
![]() |
||
MF1971 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 512 |
![]() |
|
Så tror jeg sgu du skal regne med skilsmisse
![]() |
||
Mvh
Michael/MF1971 Pioneer PDP-LX5090H | Pioneer BDP-LX91 | Pioneer SC-LX90 | Denon DCD-2010AE | Dali Helicon 800 MK2 | Dali Helicon C200 MK2 | Dali Helicon W200 | B&W ASW855 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |