|
bedste ikke smart tv min. 40 inch |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
scouzer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Maj-2016 kl. 14:38 |
jeg har lovet mine sviger forældre med at kigge efter et nyt tv. Fordi det de har ikke har nogen dvb-t2 tuner. Så det eneste krav de har er at den skal have denne tuner og er minimum 40 tommer. hvad kan folk anbefale?
|
|
Kenneth
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prisniveau? Ønske om optagemulighed/twintuner?
|
|
![]() |
|
scouzer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
Helst ikke meget mere end 3000-4000kr. De behøver ikke twin tuner. De optager aldrig
|
|
Kenneth
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Sidste års mest populære Panasonic pga billedkvalitet vs pris: TX48AS640E hvis man kan få fat på det.
http://www.pricerunner.dk/pl/2-2967656/TV/Panasonic-Viera-TX-48AS640E-Sammenlign-Priser Redigeret af Kampus - 20-Maj-2016 kl. 19:17 |
|
![]() |
|
sims-m ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
Jeg bestilte sådan et 2016 Sony 40" KDL-40WD653BAE til mine forældre. Det er på tilbud i Elgiganten til 2999kr i denne uge, men kan også købes til samme pris i næste uge.
Mine forældre er ganske godt tilfredse med det. Det eneste ankepunkt jeg pt. har lagt mærke til, er at det er længere tid om at skifte kanal end deres forrige tv. |
|
![]() |
|
Tak for det. Jeg prøver kigge på det
|
|
Kenneth
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |