recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste iPhone oplader kabler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste iPhone oplader kabler

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste iPhone oplader kabler
    Sendt: 01-August-2021 kl. 13:16
er træt af kabler der ikke duer.  

Hvilke kabler anbefales der til iPhones og iPads - skal være dem til iPhone 10 osv - ikke de Aller allernyeste 
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2021 kl. 13:30
Enten de originale eller Anker kabler.

Venlig hilsen
KB
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12222
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2021 kl. 14:53
Hvad er de allernyeste kabler? De er vel ikke gået over til USB-C?

Jeg købte for nogle år siden et blåt kabel i Føtex. Det har holdt længere end det originale jeg fik ødelagt ved normal brug. Når det er blå, så kan det også nemt skelnes fra det andet hvide kabel, som sidder i computeren i stedet for opladeren.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2021 kl. 15:17
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Hvad er de allernyeste kabler? De er vel ikke gået over til USB-C?

Mon ikke der menes de kabler som er med USB-C til Lightning? De er ret nye.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2021 kl. 15:18
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

er træt af kabler der ikke duer.  

Hvilke kabler anbefales der til iPhones og iPads - skal være dem til iPhone 10 osv - ikke de Aller allernyeste 

Jeg bruger disse, som er forstærket.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2021 kl. 15:42
iPhone 10 har trådløs opladning, så køb sådan en istedet. Denne minder meget om dem jeg har fra Aldi, og de er virkelig hurtige.
Til top
xcalibur Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-November-2009
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcalibur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2021 kl. 11:16
Har tidligere været godt tilfreds med Ankers kabler men de sidste vi fik har ikke holdt ret godt, hvor stofomlæg falder af og stik knækker :( Så ikke anbefalet..
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2021 kl. 21:51
Baseus. Kanon kvalitet. Køber ikke andet. De kan købes i danske butikker men også på ali, hvor jeg også køber mine https://m.aliexpress.com/store/v3/home.html?shopId=2343184&sellerId=228486479&pagePath=index.htm
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2021 kl. 00:19
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

iPhone 10 har trådløs opladning, så køb sådan en istedet. Denne minder meget om dem jeg har fra Aldi, og de er virkelig hurtige.

5W 🥵De er pivlangsom
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2021 kl. 09:36
Oprindeligt skrevet af janLp janLp skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

iPhone 10 har trådløs opladning, så køb sådan en istedet. Denne minder meget om dem jeg har fra Aldi, og de er virkelig hurtige.

5W 🥵De er pivlangsom
Med en iPad oplader som kilde, tror jeg de lader med flere watt. Jeg oplever at min iPhone X lades meget hurtigt op.
Til top
saaby Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér saaby Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2021 kl. 11:12
Bruger Native Union - dels fordi de har Limited Lifetime Warrenty (har prøvet den og den fungere) og fordi de har 3m kabel til iPhone.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2021 kl. 11:18
Ved ikke om du benytter Carplay men ved at flere oplever problemer med Carplay hvis ikke der bruges originale Apple kabler. Køber selv altid originale kabler. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu