recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste iPhone oplader kabler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste iPhone oplader kabler

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Deaster Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Maj-2006
Status: Offline
Point: 150
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deaster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2021 kl. 13:31
Det gør den ikke, den oplader med 5W lige meget om du putter 100W eller 10W ind i den trådløse oplader. Har selv et par stykker og de er helt fine, men hurtige er de ihvertfald ikke.

Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2021 kl. 13:49
Så napper han bare den billigste her i testen, iPhone lader alligevel ikke med mere end 7,5 w.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2021 kl. 17:10
Oprindeligt skrevet af Deaster Deaster skrev:

Det gør den ikke, den oplader med 5W lige meget om du putter 100W eller 10W ind i den trådløse oplader. Har selv et par stykker og de er helt fine, men hurtige er de ihvertfald ikke.

For the record, så er det en 10 w ligesom den her jeg anbefaler. Jeg har bare købt et par stykker i Aldi til 49 kr/stk. Og med iPad lader foran opnås de 7,5 w som iPhone kan hurtiglades med.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2021 kl. 18:41
Ikea skriver selv 5W…..


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2021 kl. 20:56
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Ikea skriver selv 5W…..


Klaus
Ja det blev jeg klar over. Derfor fandt jeg den rigtige model på 10 w.
Til top
Deaster Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Maj-2006
Status: Offline
Point: 150
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deaster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2021 kl. 09:20
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Ikea skriver selv 5W…..


Klaus
Ja det blev jeg klar over. Derfor fandt jeg den rigtige model på 10 w.


Hvorfor skriver du så til mig at den er på 10 watt?
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2021 kl. 10:00
Oprindeligt skrevet af Deaster Deaster skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Ikea skriver selv 5W…..


Klaus
Ja det blev jeg klar over. Derfor fandt jeg den rigtige model på 10 w.


Hvorfor skriver du så til mig at den er på 10 watt?
Det gør jeg skam heller ikke.
Til top
JMA37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JMA37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2021 kl. 10:30
Der er vil kun to muligheder.

MFI godkendte eller kopi

Så er der mærke på front med apple godkendt, så er det med MFI chip og godkendt.
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2021 kl. 10:36
Ved at benytte en Apple Magsafe oplader kan man oplade med op til 15watt, kræver selvfølgelig også en strømforsyning på +15watt, det sikkert også derfor apple anbefaler en strømforsyning på 20wattSmile

Skal de gå hurtigere så er det på med et kabel den nyere 30watt strømforsyning eller en 18watt strømforsyning, forskellen er ikke særlig stor i tid "iPhone 11".

En iPhone og sikkert også andre,? lader jo ikke bare med fuld skrald, sætter man f.eks. en 30watt forsyning på, så går der et minuts tid før den lader med maks. for hvad en iPhonen kan modtage af ladestrøm.
Ladestrømmen begynder faktisk gradvist at falde efter ca.30 min.
 
I min egen test mellem en Apple 18watt "iPad Pro" og den nyere 30watt strømforsyning er mindre end 5min til forskel fra 0-100%
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu