|
Bedste Kamera-telefon |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Jessemand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ledte selv længe efter en Android der kunne slå Nokia N8... uden held og ej heller iPhones!
Droppede begge ovennævnte styresystemer blot pga. kameraet og den solide byggekvalitet. Symbian Belle kan gå an hvis man ikke nørder... Men en Samsung SII kunne nu også friste, jeg kunne dog ikke vente på den i sin tid. Valgte bl.a. også pga. 16:9 i både billede og video (ser begge dele på stuens fladskærm) hvad jeg ikke ved om iPhone kan? Redigeret af Jessemand - 03-April-2012 kl. 17:33 |
|
![]() |
|
Raum ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2011 Sted: Hovedstaden Status: Offline Point: 278 |
Jeg kender en fotograf som bruger en xperia arc S med super resultater og derfor regnede jeg med at den nye xperia S med endnu bedre specs end arc S var bedre.
Kendte på daværende tidspunkt ikke til nokia N8 gode kamera-kvaliteter. Men det ser nu ud som om jeg skal vente på nokia 808 og det er vel egentligt OK, da jeg altid har været "nokia-mand" ![]() Redigeret af Raum - 03-April-2012 kl. 17:40 |
|
![]() |
|
Raum ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2011 Sted: Hovedstaden Status: Offline Point: 278 |
Ser virkelig smart og lækker ud, men det er ikke vigtigt for mig at den kan "lege" projektor ;) Det er KUN kameraets kvaliteter jeg går efter og det skriver de ingenting om på dit link. Edit: Fandt lige et link hvor de beskrev kameraet og det er en del ringere end hos galaxy S II - så den er ikke med i mine overvejelser. Redigeret af Raum - 03-April-2012 kl. 17:47 |
|
![]() |
|
B-CLG ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-April-2009 Status: Offline Point: 655 |
Nokia N8 er som skrevet et ældre alternativ (1 1/2 år), men med den opdaterede Symbian Belle, kom der flere kameraspecifikke forbedringer.
Så produktet er forbedret i forhold til da det kom frem og fik gode anmeldelser for kameraet. /B |
|
![]() |
|
Jeg har stadig svært ved at se at N8 skulle kunne nå XS til sokkeholderne, men en ting er jo specs, en anden er reel praktisk brug...
tror nu alligevel jeg venter på at Nokia 808 kommer til landet. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |