|
Bedste køb i 6000,- klassen |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
8700 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Marts-2011 Sted: Horsens Status: Offline Point: 35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Juli-2014 kl. 21:09 |
Hej,
Hvad er pt. bedste kompromis i 6K klassen?
Vil bruge TV'et lidt allround - Bluray, lidt TV (har kabel TV) og så er jeg ret glad for Netflix.
Størrelse... tjaa - har pt. et Pioneer 5090 som da er en fin størrelse...
|
|
![]() |
|
Kosire ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Februar-2013 Status: Offline Point: 125 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19680 |
Det bedste bud er at beholde det gamle.....
Klaus |
|
![]() |
|
8700 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Marts-2011 Sted: Horsens Status: Offline Point: 35 |
Det gør jeg også, tv'et er jo fint fint, og kan sikkert ikke indbringe noget ved salg.
Jeg var bare så dum at købe det uden fod, og vil ikke have det op at hænge i stuen igen. Var det muligt at opdrive en fod, ville det blive i stuen.
|
|
![]() |
|
Takker, vil finde en butik der har det stående, og tage ud at kigge på det...
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Husk på at det kan se ud af helvede til, da ordentlig indstilling sjældent finder sted gos forhandlerne. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |