|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
Cagra ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
||
Det er faktisk muligt at få 42" versionen af Sharp til ca 15000 :-) http://www.multidiscount.com/md_en/md_produit_tv.asp?ident=3 811&pays=dk Hvis man kan leve med kun et års garanti. (og gidder at sætte sig ind i den spanske købelov) Det findes endnu billigere i UK, men det er så et andet strømstik der sidder på. Nogle der kan linke til nogle anmeldelser af det Sharp ? jeg kan kun finde en på Cnet.co.uk |
|||
![]() |
|||
SimBomBom ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
![]() |
||
Hej Cagra Jeg har selv været meget fristet af det tilbud, men jeg synes lige du skal læse det her link inden.. http://dk.pricerunner.com/retailer/19584/reviews Nogen på siden som har gode erfaringer med firmaet??? |
|||
![]() |
|||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
||
Hej! NEJ.....kunne da ikke finde på at dømme noget ude p.g.a producenters tekniske data. Har set alle Sony`s modeller ofte endda,og finder dem alle meget skuffende-dog er x2000 den mest "tålelige" af dem efter MIN mening. Kunne dog aldrig selv finde på at købe nogen af dem-var engang selv tæt på at købe en 46"x2000-indtil jeg så TOUR DE FRANCE på det...... lrev |
|||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|||
![]() |
|||
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
||
Ja det er fint - men spørgsmålet var om du havde set den nye Sharp |
|||
![]() |
|||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
||
"Har du set de nævnte tv "mod hinanden" eller er det et postulat på baggrund af tekniske data oplyst af producenten????" JA-fint nok.......DETTE var spørgsmålet. lrev Redigeret af lrev - 09-Januar-2007 kl. 10:55 |
|||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|||
![]() |
|||
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
||
Ja og til det svarede du at du havde set alle Sony´s modeller - dvs. at du ikke har set det nye Sharp og du derfor anbefaler det i flere tråde udelukkende på baggrund af specifikationer - eller hvad ?? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Var det ikke en anden der spurgte......og du konkluderer?? "dvs. at du ikke har set det nye Sharp"..-HVA`HAR DU GANG I? Tror du ikke at du skulle skrue en lille smule ned for dit charme-FILTER.....eller bare holde dig væk? Jeg udtaler mig IKKE om noget jeg ikke VED og har set......fik du den BATMAN? lrev |
|||
|
|||
![]() |
|||
Tubii ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2006 Status: Offline Point: 71 |
![]() |
||
Vil du efter din mening så sige at Sharp 37 XD1E er bedre end Sony 40X2000, uden man sammenligner på prisen, men bare det billede de viser? Spørger efter som jeg tænker på at købe 40X2000, men kunne jo godt være jeg skulle finde en butik i århus der viser XD1E. |
|||
![]() |
|||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
||
Hej Lrev Hvorfor svarer du ikke blot manden at du _har_ set begge TV. Det fremgår ikke nemlig ikke specielt tydeligt hvad du har set og ikke har set. Du behøver da ikke at blive ubehagelig... |
|||
mvh Christian
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Irev har aldrig været kendt for sit diplomati |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Så så rolig nu - jeg stiller dig blot et simpelt spørgsmål, men det er naturligvis nemmere at skyde med skarpt end at svare. Jeg husker at du i sin tid anbefalede Philips nye 9731 og 9831 i samtlige tråde og ikke var i tvivl om at du skulle havde sådan en - ind til du så den. Vil bare sikre mig at det ikke er den samme historie med Sharp modellen. Redigeret af Ullum - 09-Januar-2007 kl. 11:30 |
|||
![]() |
|||
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
||
|
|||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |