|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() Sendt: 24-Januar-2011 kl. 00:05 |
Min søster skal ud og have et nyt tv. Det skal blot være flot at se på, have de rigtige tunere og have en OK billedkvalitet.
Jeg tænker Sony ex500. Findes der bedre alternativer? Jeg er selv plasma mand, men jeg tror at LCD passer bedre til hendes behov. Jeg er udmærket klar over, hvad der rør sig på plasma markedet samt fordele og ulemper, så ingen plasma snak. Tak. |
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
![]() |
|
Blu-ben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
![]() |
måske philips 5405, vi gav min far sådan et i julegave, og synes faktisk det har et ganske fint billede til prisen, om det er flot er jo en smagssag
![]() |
|
![]() |
|
Novatic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2009 Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Sony EX500 er et hit i den lave ende. Ellers skulle Sharp 320 også være fornuftig, eller som blu-ben nævner, Philips 5405.
|
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
![]() |
Jeg vil også sige Philips 32PFL5405H, som jeg lige har hjulpet nogle venner med at indstille.
Det kan fås til 3479 kr. (37PFL5405H til 3999kr.) hos føtex i denne uge.
Er selv til plasma - men af et LCD tv i den prisklasse, må jeg sige at jeg blev overrasket over, hvor flot det stod. Så dog kun digitale kanaler (YouSee fuldpakken) hvor det leverede flotte klare og naturtro farver med en rigtig god kontrast. Kan klart anbefales !
|
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
|
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
Tak for svar - Phillips var sku nok ikke lige på min liste på jeg indrømme. Det skal dog minimum være 40" og så blir det nok for dyrt.
ex800 er "efterfølgeren" til w5000 ikk? |
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
![]() |
|
annmaria ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2010 Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Lige nysgerrig omkring det phillips i foreslår, den der multimedie indgang, hvilke filtyper kan den klare?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |