Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
MikHFK
Ny bruger
Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
|
Sendt: 05-April-2006 kl. 15:22 |
...
Philips... ??...
Overvejet Loewe Xelos A 37 eller Loewe Spheros 37 ... ??
Da et klart bedre billede.. og så kan disse skærme jo køre billedet glat i bevægelser, i modsætning til dette philips, og de andre 95% forskellige fladskærme på det danske markede..
Og så klart bedre lyd, bedre tv tuner, og digital tuner indbygget som standard.... de har jo kørt med DVB-T / C som standard i et år tilbage.. i modsætning til andre producenter, hvor det nærmest kommer som et chok!! 
|
 |
baloo55
Super bruger
Oprettet: 05-December-2005
Point: 314
|
Sendt: 05-April-2006 kl. 15:23 |
agger skrev:
hej
din disk skal formateres i fat , jeg tog en 20 giga usb disk formaterede i fat eller fat 32 kan ikke huske den er lånt ud lige nu,det er en 2,5 hd med 2 usb kabler, den skal have godt med strøm ,har du en anden type usb disk skal den måske være med strømforsyning, ellers så sætter man bare usb disk til, den kommer frem du kan hurtigt se når det virker sætter du en ntsf disk til viser den bare tomme biblioteker,når den er fat kommer der videofiler frem har både kørt almindlige videofilm, mener jeg prøvede divx også, tjekker lige igen når jeg får min disk tilbage,har opdateret men det var for at se om teksten kom frem, det gjorde den ikke, og du trykker play, bare følger hvad der står, hvad de forskellige farve knapper gør, man bruger faktisk knapperne i bunden, som egentlig er til dvd afspiller dete er ekstra knapper der sidder i bunden af fjernbetjeningen .
hilsen agger
|
Lækkert.. jeg glæder mig. Har du prøvet om den kan klare hd-materiale?
|
Mvh.
Baloo55
|
 |
baloo55
Super bruger
|
Sendt: 05-April-2006 kl. 15:35 |
MikHFK skrev:
...
Philips... ??...
Da et klart bedre billede.. og så kan disse skærme jo køre billedet glat i bevægelser, i modsætning til dette philips, og de andre 95% forskellige fladskærme på det danske markede..
Og så klart bedre lyd, bedre tv tuner, og digital tuner indbygget som standard.... de har jo kørt med DVB-T / C som standard i et år tilbage.. i modsætning til andre producenter, hvor det nærmest kommer som et chok!! 
|
Tak for inputtet 
Jeg havde ellers hørt at Philips netop skulle køre flydende billeder. Jeg har en fætter som arbejder i branchen og han har været på et intro kursus hos Philips da modellen kom frem, og han fortalte om at de netop demonstrerede dette og det var rigtigt godt. Ang. DVB-T så har jeg en parabol med det indbygget og man skal vel alligevel have ny om 3 år når de (måske) begynder med HD-tv.
|
Mvh.
Baloo55
|
 |
maximusdk
Ny bruger
Oprettet: 23-Februar-2006
Point: 26
|
Sendt: 05-April-2006 kl. 15:40 |
Hej:)
Jeg har lige købt et Samsung LE4071B til kr. 23000,- i vejledende pris i både fona og electric city.
Jeg kan kun sige det taler for sig selv. Det er uden sammenligning det bedste LCD TV pt. til beløbet.
Jeg har ligedes kigget på sony's bravida modeller men de har ikke det samme gode billede synes jeg.
|
 |
mich61
Guld medlem
Oprettet: 22-Marts-2006
Point: 826
|
Sendt: 05-April-2006 kl. 16:02 |
MikHFK skrev:
...
Philips... ??...
Du lyder som en ekspert på området, kan vi få nogle flere råd ?
|
|
 |
Bendix
Guld medlem
Oprettet: 25-Marts-2006
Point: 2215
|
Sendt: 05-April-2006 kl. 16:31 |
mich61 skrev:
MikHFK skrev:
...
Philips... ??...
|
|
Philips 9830 serie gør det en del bedre end Loewe, jeg havde disse modeller med i mine overvejelser da jeg skulle finde mit tv, jeg så dem bege kalibreret og jeg havde mine egne film med, så jeg bedre kunne se reference materialet. Jeg endte med at købe 9830, den kræver en del mere arbejde end loewe gør, men når det er gjort så er den klart bedre, netop på området Motion slør, samt har philips bedre tilslutnings muligheder.
Dvb t, det er selvfølgelig rart at de har det indbygget, men hvis man alligevel skal købe et godt og dyrt tv må man da overveje mulighederne for kabel tv, Selector eller parabol, så man kan få fuldt udbytte af sit anlæg. Jeg endte med at købe 9830 modellen da den i mne øjne havde det klart bedste billede og mest korrekte billede. Men det er jo svært at diskutere smag mht billede.
|
 |
mich61
Guld medlem
Oprettet: 22-Marts-2006
Point: 826
|
Sendt: 05-April-2006 kl. 16:35 |
Bendix skrev:
mich61 skrev:
MikHFK skrev:
...
Philips... ??...
|
|
Philips 9830 serie gør det en del bedre end Loewe, jeg havde disse modeller med i mine overvejelser da jeg skulle finde mit tv, jeg så dem bege kalibreret og jeg havde mine egne film med, så jeg bedre kunne se reference materialet. Jeg endte med at købe 9830, den kræver en del mere arbejde end loewe gør, men når det er gjort så er den klart bedre, netop på området Motion slør, samt har philips bedre tilslutnings muligheder.
Dvb t, det er selvfølgelig rart at de har det indbygget, men hvis man alligevel skal købe et godt og dyrt tv må man da overveje mulighederne for kabel tv, Selector eller parabol, så man kan få fuldt udbytte af sit anlæg. Jeg endte med at købe 9830 modellen da den i mne øjne havde det klart bedste billede og mest korrekte billede. Men det er jo svært at diskutere smag mht billede.
|
Jeg tror også, at selectorer, digitale setup boxe, parabolmodtagere lever betydeligt kortere end fjernsynene i fremtiden, og de er lidt lettere / billigere at skifte ud 
Redigeret af mich61 - 05-April-2006 kl. 16:35
|
 |
agger
Guld medlem
Oprettet: 03-Maj-2005
Point: 1222
|
Sendt: 05-April-2006 kl. 21:31 |
hej baloo55
Jeg har prøvet hdtv, den kører super fint både 720I og 1080I, lånte en force dekoder til canal digitals cmorehd kanal, de sender 2 til 3 film hver dag, kunne kun se trailerne hele dagen men det kører bare.
hilsen agger
|
 |
Turboand
Bruger
Oprettet: 03-April-2006
Point: 63
|
Sendt: 05-April-2006 kl. 21:34 |
Hvilken opløsning kører i når i har en pc tilsluttet via DVI?
|
 |
baloo55
Super bruger
|
Sendt: 05-April-2006 kl. 23:39 |
agger skrev:
hej baloo55
Jeg har prøvet hdtv, den kører super fint både 720I og 1080I, lånte en force dekoder til canal digitals cmorehd kanal, de sender 2 til 3 film hver dag, kunne kun se trailerne hele dagen men det kører bare.
hilsen agger
|
Hej agger
det kunne være fedt med noget hdtv men jeg synes det er for dyrt lige nu. Jeg synes jeg har læst et sted at man kan se noget tysk hdtv, men det kræver vel så lige en hd-boks til sat.
P.S. Har navnet agger noget med at gøre hvor du bor henne? Så er vi nææææsten naboer 
|
Mvh.
Baloo55
|
 |
baloo55
Super bruger
|
Sendt: 05-April-2006 kl. 23:40 |
Turboand skrev:
Hvilken opløsning kører i når i har en pc tilsluttet via DVI? |
Ja det kunne jeg også godt tænke mig at vide. Jeg har læst test hvor de uden videre kørte 1080i/p
|
Mvh.
Baloo55
|
 |
agger
Guld medlem
Oprettet: 03-Maj-2005
Point: 1222
|
Sendt: 06-April-2006 kl. 00:44 |
hej
ja eller rettere sagt jeg er født i agger i thy, har haft den koblet til pc også der har jeg kørt 720I og 1080I uden problem.
hilsen agger
|
 |