|
Bedste LED/LCD i kategorien 15-20k |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Januar-2013 kl. 14:43 |
Jeg har en kollega som er kommet med en svær forespørgsel. Han har lagt en bestilling på følgende tv:
Men er kommet i tvivl om han skal vælge det, eller et andet tv i samme klasse. Han har set at der kommer en efterfølger til dette tv, som har en anelse bedre spec., på papiret i hvert fald. Han har ikke set det live. Nu kommer hans spørgsmål så: " Skal jeg vælge et andet tv, eller hvad syntes du om dette tv".
Jeg har ikke selv nogen former for erfaring med Philips tv, så derfor vil jeg gerne høre hvad i siger?
Det skal være omkring 55" og i priskategorien 15-20k.
Nogen input?
|
|
![]() |
|
9els1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2004 Sted: Odder, Danmark Status: Offline Point: 389 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.digitalversus.com/tv-television/philips-55pfl8007t-p12910/test.html
De anbefaler Sony HX850 i stedet for..
|
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
Oh, det var interessant :)
|
|
![]() |
|
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
Umiddelbart er der 3 fjernsyn der skal overvejes udover det Sony der allerede er nævnt.
Panasonic 55wt50 Samsung 55es8005/7005 LG 55lm760 Hvilken man skal vælge er jo forskelligt udfra hvilke krav og præferencer man har
|
|
![]() |
|
Michael404 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-December-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 49 |
Hvis man ser på pris kontra kvalitet vil jeg da mene hx855 (som jo er på tilbud til 15K incl. blu-ray afsp.) er et bedre bud.
Men er prisen ligemeget kan du jo overveje top modellen hx923 |
|
-Michael404 @ Trefor-Waoo 40/40 Net - Stor Viasat Pakke - Viaplay - Netflix - WDTV m. 1.12.14_WDLXTV -
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
Topmodellen hos Sony hedder HX955, og i 55" ligger den uden for budgettet.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
Fine input, tak for det. Jeg kigger personligt mod LG modellen, hvor jeg ellers nok ville kigge på Panasonic. Sony var jeg ikke selv kommet på da jeg tidligere ikke har været specielt tilfreds med mærket, så helt klart font input.
Han har fået en pris på 17000 inkl et par ekstra briller, så jeg formoder at han ikke vil højere op. |
|
![]() |
|
Michael404 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-December-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 49 |
Hijecker lige tråden her. Well.. nu er det jo stortset umuligt at opdrive en internet pris på det tv, så det skal jeg ikke kloge mig på, men jeg har da bestem en ide om at skal ud og se om de har det i nærmeste Sony center. Prob. er blot ifølge en test er der nærmest tale om en "skrabet" udgave af 923'er, hvilket heller ikke giver nogen mening for mig, da 955 er nyere produktion, og KUN fåes i 55inch og 65inch. Til tråd-holder, så er det altid en god ide at holde alle muligheder åbne, og det bedste indtryk får man tit ved selv at læse div. test og gerne flere test af netop samme model tv, som man påtænker. ![]() |
|
-Michael404 @ Trefor-Waoo 40/40 Net - Stor Viasat Pakke - Viaplay - Netflix - WDTV m. 1.12.14_WDLXTV -
|
|
![]() |
|
Det er gode pointer og bud alle sammen. Jeg har forsøgt mig med at forklare, at det drejer sig om personen der ser. Ser et tv til 18k bedre ud rent billedmæssigt end et til 15k, så må det jo siges at være pengene værd... og den anden vej rundt!
|
|
![]() |
|
baloo55 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
Jeg tillader mig lige at citere mig selv fra en anden tråd:
Køb roligt Sony 55HX855. Jeg fik den i sidste uge. Jeg gik fra en Panasonic 50VT20 og på de fleste områder er det en lækker opgradering. Med rigtig dårlig SD signal vil jeg sige, at Pana'en gjorde det ligeså godt, men med et ordentligt signal er der stor forskel! Wauw, siger jeg bare!
Jeg ærger mig bare over, at jeg gav 15.000kr for den, når den nu kommer på tilbud i næste uge i Elgiganten til 10.000kr. Det er et røverkøb! |
|
Mvh.
Baloo55 |
|
![]() |
|
Det lyder jo rigtig godt, men hvor ser du det tilbud henne? :)
|
|
![]() |
|
baloo55 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
Jeg har ladet mig fortælle at den er i næste uges tilbudsavis. Har dog ikke set det selv endnu.
|
|
Mvh.
Baloo55 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |