|
Bedste LED/LCD i kategorien 15-20k |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Okay. Den må jeg lige holde øje med. Det virker sku som en god deal.
|
||
![]() |
||
baloo55 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
|
Så er det bekræftet! Jeg har nu selv set tilbudsavisen. Sony KDL-55HX855 til lige under 10000kr. Gad vide om Fona vil give penge tilbage?
|
||
Mvh.
Baloo55 |
||
![]() |
||
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
|
Det er samme billigt... Ærgerligt jeg ikke står og skal tv lige nu :(
Tror dog at du får svært ved en refund. |
||
![]() |
||
baloo55 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
|
Ja. Det nytter ikke noget at græde over spildt mælk
![]() |
||
Mvh.
Baloo55 |
||
![]() |
||
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
|
[QUOTE=larsen_mgeic]Det er samme billigt... Ærgerligt jeg ikke står og skal tv lige nu :(
Ja, den nye model står i deres baglokale og venter på at de gamle lige skal sælges. Sådan er det altid her først i det nye år
![]() Ville du købe en gl. model, hvis du viste at en ny stod klar ?
Ikke noget at ærgre sig over
|
||
![]() |
||
|
Jeg har intet behov for at bruge 5000kr, bare for at få en ny model :)
|
||
![]() |
||
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
|
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
|
Skulle billedet da være 5-10 tusind kr bedre på den nye model?
Edit: 5-10 tusind alt efter hvad prisen er på det nye.. Redigeret af Schulz - 11-Januar-2013 kl. 22:09 |
||
![]() |
||
|
Lige min tanke :)
|
||
![]() |
||
|
![]() |
||
![]() |
||
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
|
Jo jo, men mon ikke den nye model koster tæt ved 20k, dvs billedet skal være noget nær dobbelt så godt, det tvivler jeg på det bliver. Det er ikke sket mellem 2 modeller på samme niveau med et års mellemrum for nyligt. Så er der internetdelen, den er ikke specielt interessant for mig ![]() |
||
![]() |
||
Baske ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 3 |
|
Tak for headsup på tilbuddet. Hvad tror i jeg evt. Ville kunne få for mit 46" nx800 (med monolith fod)?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |