|
Bedste LED/LCD i kategorien 15-20k |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
D.I.Y ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 75 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja...hvis de har nogle.... Sony.dk siger at den er udsolgt fra dem i 55"...og at der ikke kommer flere. Frem med soveposen hvis der skal være håb.....jeg kunne godt nære mig. lrev
|
|
Marantz 2250B Receiver,B&W dm4,dm2a,ProAc D18,Onkyo tx4500 Receiver,HK 930 Receiver,
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
.
Redigeret af Non-Desperado - 01-August-2013 kl. 13:10 |
|
![]() |
|
D.I.Y ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 75 |
Hej. Nej...for de har husket at skrive "begrænset antal" med meget småt,så de skal sådan set bare have en enkelt i hver butik-og derefter melde udsolgt...det er set før! Den er også væk fra deres webshop i 55"-den sælges kun via Collectstore....simply clever..! Det lugter lidt....men jeg ved det jo ikke. Lrev
|
|
Marantz 2250B Receiver,B&W dm4,dm2a,ProAc D18,Onkyo tx4500 Receiver,HK 930 Receiver,
|
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
slettet
Redigeret af pipper - 12-Januar-2013 kl. 15:55 |
|
![]() |
|
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
D.I.Y: Jeg har fået nøjagtig samme besked fra det Sony Center jeg købte mit 55'' HX855 hos i tirsdags.
Skrev til dem om de evt. ville refundere prisforskellen, og svaret er copy/pastet ind her: Elgiganten har valgt at sælge ud at denne model KDL55HX855 da de ikke får flere på lager af denne model i fremtiden (kun Sony Center skal sælge dette produkt fremover) Det drejer sig om udstillings/demo modeller, det ændre ikke selve prisen men vi kan ikke "matche" prisen - den pris du fik er og var allerede til absolut laveste pris der kan lade sig gøre. Elgiganten har ikke nogen på lager, de sælger kun udstillingsmodeller til denne pris samt de bruger dette produkt til at trække kunder ind for at sælger over til noget andet. |
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det lyder sq meget rigtigt. Hver gang jeg er gået i Elgiganten efter et tilbud i deres avis, er jeg kommet hjem med noget helt andet og dyrere, men forhåbentlig bedre ;-)
|
|
![]() |
|
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
Kampus siger de har dygtige sælgere i Elgiganten
![]() Det er i øvrigt ikke det samme som kompetente sælgere ![]() |
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
![]() |
|
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
Jeg tvivler på det er direkte demo modeller, det er formodentlig ikke tv der har været ude af kassen, så skal det fremgå af reklamen at de har stået som demo i butikken og så skal prisen også væsentlig mere ned... Men det er garanteret en af de tilbud Elgiganten kører hvor de sætte penge til på handlen. Det er enten for at sælge ud (tømme) af varelageret eller for at sælge over til noget de tjener på
![]() |
|
![]() |
|
Michael404 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-December-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 49 |
Hvorfor ikke bare glæde sig over et godt tilbud?? Det må man vel kæmpe lidt for, bare være der i god tid.
|
|
-Michael404 @ Trefor-Waoo 40/40 Net - Stor Viasat Pakke - Viaplay - Netflix - WDTV m. 1.12.14_WDLXTV -
|
|
![]() |
|
Fordi jeg forsøgte at købe det selvsamme tv sidste søndag i Elgiganten Silkeborg, og der var der 1 på lager i hele kæden!
Det stod i Elgiganten Viby, og sælgeren forsøgte forgæves at kontakte dem for at høre om det var en demo eller om jeg kunne købe det. Så med mindre de har fået dem på lager i denne uge, skal man være der i god tid, og i øvrigt ramme Viby. Det virker også sært at et så godt tilbud er "gemt" inde midt i avisen, uagtet der står "begrænset antal" med småt. |
|
Mvh. Mureren
|
![]() |
|
Hej Jeg glæder mig da bestemt over gode tilbud-det var mere for at forberede nogle måske lidt for "optimistiske sjæle"....jeg taler såmænd blot af bitter erfaring. Jeg håber at jeg tager fejl med min pissimisme-og så kunne det være rart hvis de evt. heldige som får et- skriver lidt herinde omkring handlen. lrev
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |