recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste LED/LCD i kategorien 15-20k
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste LED/LCD i kategorien 15-20k

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
D.I.Y Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér D.I.Y Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2013 kl. 15:25
Oprindeligt skrevet af baloo55 baloo55 skrev:

Så er det bekræftet! Jeg har nu selv set tilbudsavisen. Sony KDL-55HX855 til lige under 10000kr. Gad vide om Fona vil give penge tilbage?
Ja...hvis de har nogle....

Sony.dk siger at den er udsolgt fra dem i 55"...og at der ikke kommer flere.
Frem med soveposen hvis der skal være håb.....jeg kunne godt nære mig.
lrev
Marantz 2250B Receiver,B&W dm4,dm2a,ProAc D18,Onkyo tx4500 Receiver,HK 930 Receiver,
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2013 kl. 15:47
.

Redigeret af Non-Desperado - 01-August-2013 kl. 13:10
Til top
D.I.Y Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér D.I.Y Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2013 kl. 15:54
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Kan man ikke bare købe den til 15.000 kr i dag, og tage derud i morgen og få de 5.000 kr tilbage?

Hej.
Nej...for de har husket at skrive "begrænset antal" med meget småt,så de skal sådan set bare have en enkelt i hver butik-og derefter melde udsolgt...det er set før!

Den er også væk fra deres webshop i 55"-den sælges kun via Collectstore....simply clever..!

Det lugter lidt....men jeg ved det jo ikke.

Lrev
Marantz 2250B Receiver,B&W dm4,dm2a,ProAc D18,Onkyo tx4500 Receiver,HK 930 Receiver,
Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Point: 2082
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2013 kl. 15:54
slettet

Redigeret af pipper - 12-Januar-2013 kl. 15:55
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2013 kl. 19:21
D.I.Y: Jeg har fået nøjagtig samme besked fra det Sony Center jeg købte mit 55'' HX855 hos i tirsdags.
Skrev til dem om de evt. ville refundere prisforskellen, og svaret er copy/pastet ind her:
Elgiganten har valgt at sælge ud at denne model KDL55HX855 da de ikke får
flere på lager af denne model i fremtiden (kun Sony Center skal sælge dette
produkt fremover) 
Det drejer sig om udstillings/demo modeller, det ændre ikke selve prisen men
vi kan ikke "matche" prisen - den pris du fik er og var allerede til absolut
laveste pris der kan lade sig gøre.
Elgiganten har ikke nogen på lager, de sælger kun udstillingsmodeller til
denne pris samt de bruger dette produkt til at trække kunder ind for at
sælger over til noget andet.

Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2013 kl. 19:25
Det lyder sq meget rigtigt. Hver gang jeg er gået i Elgiganten efter et tilbud i deres avis, er jeg kommet hjem med noget helt andet og dyrere, men forhåbentlig bedre ;-)
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2013 kl. 19:34
Kampus siger de har dygtige sælgere i Elgiganten Smile
Det er i øvrigt ikke det samme som kompetente sælgere Tongue
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2013 kl. 20:11
Oprindeligt skrevet af mureren mureren skrev:

Kampus siger de har dygtige sælgere i Elgiganten Smile
Det er i øvrigt ikke det samme som kompetente sælgere Tongue
Det har jeg så kun fået indtryk af ved køb af vaskemaskine og kaffemaskine. TV'er ved jeg ikke så meget om de er kompetente, har kun købt mit første TV derinde i 2007, og det var sq godtTongue
Til top
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Denmark
Point: 845
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schulz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2013 kl. 20:34
Jeg tvivler på det er direkte demo modeller, det er formodentlig ikke tv der har været ude af kassen, så skal det fremgå af reklamen at de har stået som demo i butikken og så skal prisen også væsentlig mere ned... Men det er garanteret en af de tilbud Elgiganten kører hvor de sætte penge til på handlen. Det er enten for at sælge ud (tømme) af varelageret eller for at sælge over til noget de tjener på Wink 
Til top
Michael404 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 22-December-2012
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michael404 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2013 kl. 01:06
Hvorfor ikke bare glæde sig over et godt tilbud?? Det må man vel kæmpe lidt for, bare være der i god tid.
-Michael404 @ Trefor-Waoo 40/40 Net - Stor Viasat Pakke - Viaplay - Netflix - WDTV m. 1.12.14_WDLXTV -
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2013 kl. 02:47
Fordi jeg forsøgte at købe det selvsamme tv sidste søndag i Elgiganten Silkeborg, og der var der 1 på lager i hele kæden!
Det stod i Elgiganten Viby, og sælgeren forsøgte forgæves at kontakte dem for at høre om det var en demo eller om jeg kunne købe det. Så med mindre de har fået dem på lager i denne uge, skal man være der i god tid, og i øvrigt ramme Viby.
Det virker også sært at et så godt tilbud er "gemt" inde midt i avisen, uagtet der står "begrænset antal" med småt.
Mvh. Mureren

Til top
D.I.Y Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér D.I.Y Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2013 kl. 10:11
Oprindeligt skrevet af Michael404 Michael404 skrev:

Hvorfor ikke bare glæde sig over et godt tilbud?? Det må man vel kæmpe lidt for, bare være der i god tid.

Hej
Jeg glæder mig da bestemt over gode tilbud-det var mere for at forberede nogle måske lidt for "optimistiske sjæle"....jeg taler såmænd blot af bitter erfaring.
Jeg håber at jeg tager fejl med min pissimisme-og så kunne det være rart hvis de evt. heldige som får et- skriver lidt herinde omkring handlen.

lrev
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu