recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste LED/LCD i kategorien 15-20k
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste LED/LCD i kategorien 15-20k

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
winberg2 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 01-Januar-2011
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér winberg2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2013 kl. 10:31
Oprindeligt skrevet af D.I.Y D.I.Y skrev:

Oprindeligt skrevet af Michael404 Michael404 skrev:

Hvorfor ikke bare glæde sig over et godt tilbud?? Det må man vel kæmpe lidt for, bare være der i god tid.

Hej
Jeg glæder mig da bestemt over gode tilbud-det var mere for at forberede nogle måske lidt for "optimistiske sjæle"....jeg taler såmænd blot af bitter erfaring.
Jeg håber at jeg tager fejl med min pissimisme-og så kunne det være rart hvis de evt. heldige som får et- skriver lidt herinde omkring handlen.

lrev

Til oplysning ringede jeg til Elgiganten idag og fik reserveret et til mig selv i den lokale afdeling, sådet kan godt lade sig gøre :)
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2013 kl. 11:45
Oprindeligt skrevet af D.I.Y D.I.Y skrev:

Oprindeligt skrevet af baloo55 baloo55 skrev:

Så er det bekræftet! Jeg har nu selv set tilbudsavisen. Sony KDL-55HX855 til lige under 10000kr. Gad vide om Fona vil give penge tilbage?

Ja...hvis de har nogle....

Sony.dk siger at den er udsolgt fra dem i 55"...og at der ikke kommer flere.
Frem med soveposen hvis der skal være håb.....jeg kunne godt nære mig.
lrev

Den nye model står i baglokalet
Man skal jo af med det gamle først
E.L.
Til top
D.I.Y Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér D.I.Y Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2013 kl. 12:26
Godt set....yderst skarpsindigt!

lrev
Marantz 2250B Receiver,B&W dm4,dm2a,ProAc D18,Onkyo tx4500 Receiver,HK 930 Receiver,
Til top
nicolade Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-Oktober-2005
Sted: Denmark
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nicolade Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2013 kl. 01:25
Bare lige for af lukke den, så havde jeg fat i Elgiganten en 5-6 gange på dagen, og de havde i alt 5 stk. i hele landet..... så liiiidt plat var det jo, og selvfølgelig yderst hurtigt udsolgt.

SalgsGimmick må være set rigtige ord
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu