recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste løsning til deling af billeder på Mac ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste løsning til deling af billeder på Mac ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ChristianTT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2008
Sted: Hillerød
Status: Offline
Point: 800
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste løsning til deling af billeder på Mac ?
    Sendt: 25-August-2013 kl. 06:48
Jeg får sat en Mac mini op som iTunes server, og tænker på om mine billeder ikke også kunne lige derpå. Jeg vil gerne kunne redigere / sortere i dem på min IMac og fremvise dem på Ipad og via Apple tv. Jeg er lidt i tvivl om hvordan det gøres smartest, da iPhoto er lidt specielt med lagring.

Muligheden kunne også være at bruge f.eks. ACDSEE i stedet for iPhoto ?

Men så kan jeg ikke længere se dem via Apple Tv.

Hvad mener i er den bedste løsning ?
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2013 kl. 09:19
Du kan bruge iPhoto til at vise billederne frem. Den laver flotte slideshow on-the-fly. 
Men det kræver at du sidder med din Mac og sender showet til Apple tv.

Venlig hilsen
KB
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2013 kl. 18:17
spørgsmålet er mere hvad du skal bruge dine fotos til ud over det! - Bruger du iphoto til at administrere billederne så har du jo også muligheden for at eksportere dem når du har lavet de rettelser du skal, hvis der er behov for at bruge dem udenfor iphoto.Alternativet er vel at sætte mini'en til TV'et :D
MEN hvis du kører 10.8 - altså Mnt lion så skulle du også kunne lave airplay direkte fra din desktop over på apple-TV og så burde du vel egentlig være ligeglad med hvad for en applkation du bruger. Så kan du også have billeder liggende på en nas.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu