recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste lyd fra Blu Ray til forstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBedste lyd fra Blu Ray til forstærker

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Haugboelle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 527
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2008 kl. 22:29
Oprindeligt skrevet af Halsted Halsted skrev:

Jo det er sku en meget god pris 

Du skal dog lige overveje hvor mange HDMI inputs du har brug for f�r du k�ber Ellers er et godt alternativ Onkyo 606 med 4 HDMI ind.

/Halsted

Ok, jamen har kun min PS3er og Tvet som kan bruge HDMI ind/ud, så det burde ikke være et problem.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2008 kl. 19:19

http://www.preissuchmaschine.de/

Har ikke lige selv tjekket priserne på de forstærkere i er kommet med, men jeg kan sige at jeg har bestilt en Yamaha RX-V863 surround receiver til 5300kr (inkl. fragt fra tyskland af.) og den koster ca. 8000kr i Danmark + fragt. Det tar dog nok 2 ugers tid hvis du kan vente så længe.

Så vidt jeg har forstået så decoder PS3'en de nye lydformater så det skal du heller ikke tænke på.

Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2008 kl. 19:23

Har lige tjekket prisen for den Maranzt - 2225kr eller 298euro, så det kan snart ikke svare sig.

Men skulle du have lyst til at kigge på andre receivere er det altid værd lige at kigge på de tyske prisere, jeg spare i hvert fald 3000kr ved den jeg har bestilt i forhold til danmark. :)

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu