recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste lyd på online-streamere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBedste lyd på online-streamere

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
miffe2507 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 176
Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste lyd på online-streamere
    Sendt: 12-December-2010 kl. 16:04
Hej allesammen

Hvordan ser det ud med kvaliteten af lyden på de forskellige netværksstreamere? 

Det kommer selvfølgelig an på format, men både Airport, Sonos og andre nævner netop at deres produkt giver en fantastisk lydkvalitet. 

Forholder det sig sådan?

Mit behov er nemlig ikke at kunne udnytte multiroom osv., men jeg skal simpelthen bare bruge en fornuftig streamer til et rum. 

Jeg ved der findes DLNA kompatible forstærkere, men hvordan er brugerfladen på dem?

Den nye BOXEE ser meget interessant ud, men hvis der er forskel på lydkvalitet, vil jeg hellere betale lidt mere for SONOS. Ellers vil det jo være dumt ikke at købe en BOXEE eller Airport, eller?

meget forvirret over alle mulighederne, men som sagt er formålet at kunne streame musik fra en NAS og der er ikke nogen grund til multiroom, det vil alligevel ikke blive udnyttet.

hilsner
Panasonic PZ85
Panasonic BDP60
Yamaha rxv663
Dynaudio Focus 140
QED HDMI- og højtalerkabler
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu