|
Bedste lyd til pc |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
spicky ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Status: Offline Point: 94 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-September-2013 kl. 20:46 |
Hejsa.
Overskriften siger det hele. Har kigget på Bose Companion 3 til knap 2500 kr. Er det ok, eller findes der noget bedre???
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et brugt, men godt hifianlæg er altid bedre.
|
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1155 |
Jeg have købt dette sæt
http://www.lydogbillede.dk/test/xtz-mh-800/ |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19852 |
Hvis du syntes at de er okay, så er de okay til dig. Men mine gamle JPW højttalere drevet af min endnu mere aldrende BRUNS forstærker spiller røven ud af bukserne på sådan et Bose sæt, når det kommer til musik. Nå ja, så har det hele kostet mig 0 kroner (kun et par timers arbejde). Klaus |
|
![]() |
|
opzouten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
Et sæt aktive studiemonitors vil for de fleste være en rigtig god løsning. De fås i alle prisklasser, og kan fx tjekkets ud hos 4sound.dk (de har fysiske butikker i hele landet).
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Jeg kan anbefale et sæt Edifier S530D (2.1 sæt), hvor der er analoge og digitale indgange samt controller med fjernbetjening - ganske fornuftig lyd, fin størrelse for mig og en fornuftig pris til formålet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |