recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste media player med Ipod/android fjern kontrol
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBedste media player med Ipod/android fjern kontrol

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste media player med Ipod/android fjern kontrol
    Sendt: 07-April-2010 kl. 11:05
Jeg er ved at bygge en media pc op, og ved denne lejlighed vil jeg gerne kunne Køre media center og en musik afspiller program - begge gerne fjernbetjernt fra en ipod eller en Android "ting".

Media center er jeg på plads med.

Men musik afspiller er jeg ikke.

Windows Media player remote kan jeg ikke rigtig lide da jeg syntes at WMP´s måde at navigere i musikker er for dårlig.

Itunes gør dette lidt bedre, men det er et lukket format og kan ikke tage mine WMA lossless og FLAC skulle også være et proglem. - Kan dette løses nemt? Itunes har go understøttelse for "remote speaker"/ Airport ekspress

Hvilken andre programer er der?

Min plan er evt at bruge Airfoil og air speaker / Air port ekspres som virtualle højtaler udgange til sluttet til min anlæg.

Så dette ikke forstyrre min media center.

Senere kommer der måske flere air speaker / Air port ekspres til og fjernbetjeningen må gerne kunne håndtere dette.

Så input behøves

Redigeret af Notfast - 07-April-2010 kl. 11:50
.....
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu