|
Bedste mediaplayer |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||
Truckergrib ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 144 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Maj-2012 kl. 10:06 |
||
Hejsa... Ved ikke lige om dette er den rigtige gruppe til denne tråd.... men prøver ....
Mit spørgsmål er ganske enkelt men nok alligevel kompliceret... Hvilken medieafspiller er den bedste ? (når man nu ikke gider have en medie pc stående) Jeg har i øjeblikket en WD elements play, men har fundet udad at den har nogle begrænsninger og nogle fejl. Begrænsningerne går på at det langt fra er alle typer at mkv filer den vil afspille... det samme gælder avi filer. Den kan ikke dekode DTS lyd og derfor kan man heller ikke se .iso filer eller mkv med denne type lydspor. Problemerne med den er at den er ret ustabil, i den forstand at den ofte kan finde på at stoppe midt i en .ios fil eller bare hoppe videre til næste kapitel. + at den er laaannngggsssooommmmm til at overføre filer til dens indbyggede 1 TB hdd. Håber nogen kan hjælpe med dette. Mvh Truckergrib |
|||
![]() |
|||
The_Unforgiven ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 450 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg har en Tvix Slim med 2 tb hdd , er dog lidt træls den ikke understøtter en 3 tb , men sådan er det og den æder alt.
Den fåes i en nyere udgave med Android og den tager en 3tb , men vil sgu ikke skifte for den grund , og den æder også alt. Og den har en skuffe til hdd , så man kan tage den ud og overføre filer med eks en dock. Andre sværger til Xtreamer og Popcorn , den sidste har jeg haft og var IKKE imponeret af C-300. Så smag og behag , min anbefaling er tjek dic fora . Stein
|
|||
![]() |
|||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
||
Du må nok komme med lidt flere oplysninger om hvad du vil have af features. De fleste nyere afspillere klarer de krav du opstiller.
|
|||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|||
![]() |
|||
Truckergrib ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 144 |
||
Okay, jeg kigger lidt på den...
Jamen den skal bare kunne afspille alle de filtyper som bruges.... mkv, avi, iso og så skal den kunne afspille 1080, DTS og de andre gængse surround typer, og have optisk lyd ud. det ville være rart hvis den kunne streame fra computeren men det er ikke nødvendigt hvis den har indbygget hdd og det ikke tager en krig at overføre filer til den |
|||
![]() |
|||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
||
hopper lige med på en lytter :)
|
|||
![]() |
|||
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
||
Hvordan er den nye medie afspiller fra WD TV live egentlig i forhold til den gamle WD TV live? er ikke synderlig imponeret af den gamle WD, samte ofte den går i sort, samt man er nødt til at tænde og slukke den.
Men nogen som har erfaringer med den nye, eller lige kan henvise til en god tråd?
|
|||
![]() |
|||
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1428 |
||
Den er ret ustabil, især efter seneste firmware. Bryder ned dagligt. Den er fyldt med en bunke software fejl. Jeg bruger den primært sammen med en stor USB disk, hvor jeg har lagt alle ungerenes tegnefilm ind på. Eneste positive er at fjernbetjenningen er ret god, og så er den ikke ret dyr. |
|||
Mvh Jesper
|
|||
![]() |
|||
The_Unforgiven ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 450 |
||
Så er det enten : http://www.tvix.co.kr/ENG/products/Xroid_A1.aspx købes her : http://www.medieafspiller.dk/ og skal du bare streame fra pc , så brug dog et HDMI kabel og VLC player Stein Redigeret af The_Unforgiven - 04-Maj-2012 kl. 14:38 |
|||
![]() |
|||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
||
Eller Dune
|
|||
![]() |
|||
||
Øh... hvis jeg bruger et hdmi kabel og vlc player streamer jeg jo ikke, men bruger min pc til at se film på tv'et... det er ikke det der er ideen med streaming, men at man kan streame en film uden den behøver at køre på pc'en, så man kan bruge den samtidig... eller den kan stå i et helt andet rum. |
|||
![]() |
|||
||
Nej , men er mere bøvlet efter min mening , gider ikke alle de ting der skal tændes. Man kan jo nøjes med en bærbar og køre det derfra , til tv . Så vil nok sige en medieafspiller. Har ikke fortrudt min. Stein
|
|||
![]() |
|||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
||
Hvis stabilitet er et krav (ud over det med de mange formater) så er Dune et godt bud. De fås i flere varianter, men hvis du vil have optisk udgang, så er det Dune HD TV-301 du skal se på eller de helt store modeller. Vi har anmeldt 301'eren på flatpanels.dk.
|
|||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |