|
Bedste mediaplayer |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
@juleulven
hvis man kun skal se film giver det ikke meget mening med en htpc. den koster mere, larmer mere, bruger mere strøm, fylder mere og kabelroder mere. Medieafspiller og NAS er den bedste løsning efter min mening. Jeg er ingen technørd og har ikke har problemer med at sætte det op og heller ingen driftproblemer. XBMC kan også installeres på apple tv, men det er nok en god ide at vente til dr kommer et hack til apple tv3.
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
Juleulven ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
meen sådan er det jo :-) fordele og ulemper.....
|
|
![]() |
|
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
Er det okay jeg lige crasher ind i tråden, eller skal jeg starte min egen med nogen lunde samme spørgsmål?
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |