recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste mediaplayer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste mediaplayer

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2012 kl. 11:36
@juleulven
hvis man kun skal se film giver det ikke meget mening med en htpc. den koster mere, larmer mere, bruger mere strøm, fylder mere og kabelroder mere. Medieafspiller og NAS er den bedste løsning efter min mening. Jeg er ingen technørd og har ikke har problemer med at sætte det op og heller ingen driftproblemer.

XBMC kan også installeres på apple tv, men det er nok en god ide at vente til dr kommer et hack til apple tv3.
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Juleulven Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 484
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juleulven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2012 kl. 11:49
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

@juleulven
hvis man kun skal se film giver det ikke meget mening med en htpc. den koster mere, larmer mere, bruger mere strøm, fylder mere og kabelroder mere. Medieafspiller og NAS er den bedste løsning efter min mening.

Det kan jeg og vil jeg heller ikke argumentere imod. Men der er flere muligheder med HTPC'en og man er ikke så "låst" til hvad mediestreamer producenten nu lige vælger, at lægge på boksen. 

meen sådan er det jo :-) fordele og ulemper.....

Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2012 kl. 15:23
Er det okay jeg lige crasher ind i tråden, eller skal jeg starte min egen med nogen lunde samme spørgsmål? Smile
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu