|
bedste medieafspiller ? covers af film |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | ||
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Wetek play syntes jeg lyder enorm spændende, er ser frem til en test af den på digital.tv.
Især det at der medfølger en Air-mouse med, og at den både kan kører Android og OPENElec, og tilmed kan have en tuner indbygget.
Redigeret af Axlon - 18-Marts-2015 kl. 08:18 |
||
Mvh Jesper
|
||
![]() |
||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
|
tror sku jeg vil prøve at købe den... Det der med gratis tv kanaler lyder da fedt.
|
||
![]() |
||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
|
ser lige der 20% rabat i morgen d. 19/3..
Så bestilelr jeg sku én der.. Lyder da megafedt med gratis tv kanaler :)
|
||
![]() |
||
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
|
20% rabat i morgen
![]() Så tror jeg sgu også jeg springer på
|
||
Mvh Jesper
|
||
![]() |
||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
|
Det bliver jeg nok også nød til at gøre.......
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
||
|
Er det korrekt forstået man vil kunen se en masse gratis tv kanler på den,,, altså uden antenne stik.
og hvilke kanaler er der tale om, og mon billedkvalitetet en HD? Redigeret af mbm1 - 18-Marts-2015 kl. 12:05 |
||
![]() |
||
petrucci ![]() Guld medlem ![]() Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
|
Så vidt jeg lige kan se er der tale om 180 tv kanaler fra hele verden. Ved at BBC News, Pro Sieben er blandt dem...så der er sikkert ikke nogen af de bedste med. Men den ser godt nok interessant ud...overvejer også kraftigt et køb i morgen.
|
||
![]() |
||
serano ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 331 |
|
Den ser meget interessant ud, er der nogen der har erfaringer med at handle hos dem?
|
||
Samsung 65NU7455
Sonos Playbase + 4xPlay1 Synology Apple TV4K PS4 |
||
![]() |
||
|
ud fra forummet er der en person fra nordsjælland som havde bestilt og han havde den dagen efter, så det lader til at være hurtig ekspedition
|
||
![]() |
||
|
ud fra de video-toturials er der MANGE kanaler.. også discovery.. hvorfor er disse gratis? er billedkvaliten pivringe eller hvad? Og mon det bare fungere out of the box? Har spurgt på deres forum og de svarer der skal gøres via openelec.. fatter ikke lige helt hvad det er,,, søger videre. For mig er brugervenligheden en prioritet,, hvis jeg skal lave alle mulige fix fax gider jeg ikke...
|
||
![]() |
||
|
mht til disse kanaler.. det burde vel være noget man kan se på ens andriod mobil også eller?
det er vel bare noget app?
|
||
![]() |
||
|
Husk at man kan få WeTek play med bla. DVB-C/T tuner indbygget, så nogle af de kanaler I har set på diverse videoer, måske bliver modtaget via den indbygget tuner.
|
||
Mvh Jesper
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |