recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - bedste medieafspiller ? covers af film
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

bedste medieafspiller ? covers af film

Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2015 kl. 08:17
Wetek play syntes jeg lyder enorm spændende, er ser frem til en test af den på digital.tv.
Især det at der medfølger en Air-mouse med, og at den både kan kører Android og OPENElec, og tilmed kan have en tuner indbygget.

Redigeret af Axlon - 18-Marts-2015 kl. 08:18
Mvh Jesper
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2015 kl. 09:06
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Wetek play syntes jeg lyder enorm spændende, er ser frem til en test af den på digital.tv.
Især det at der medfølger en Air-mouse med, og at den både kan kører Android og OPENElec, og tilmed kan have en tuner indbygget.

tror sku jeg vil prøve at købe den...
Det der med gratis tv kanaler lyder da fedt. 
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2015 kl. 09:14
ser lige der 20% rabat i morgen d. 19/3..
Så bestilelr jeg sku én der.. Lyder da megafedt med gratis tv kanaler :)
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2015 kl. 09:46
20% rabat i morgen Thumbs Up
Så tror jeg sgu også jeg springer på
Mvh Jesper
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2015 kl. 10:04
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

20% rabat i morgen Thumbs Up
Så tror jeg sgu også jeg springer på
Det bliver jeg nok også nød til at gøre.......Embarrassed
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2015 kl. 11:57
Er det korrekt forstået man vil kunen se en masse gratis tv kanler på den,,, altså uden antenne stik.

og hvilke kanaler er der tale om, og mon billedkvalitetet en HD?

Redigeret af mbm1 - 18-Marts-2015 kl. 12:05
Til top
petrucci Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Oprettet: 09-April-2006
Point: 822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2015 kl. 12:48
Så vidt jeg lige kan se er der tale om 180 tv kanaler fra hele verden. Ved at BBC News, Pro Sieben er blandt dem...så der er sikkert ikke nogen af de bedste med. Men den ser godt nok interessant ud...overvejer også kraftigt et køb i morgen.
Til top
serano Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-Oktober-2008
Sted: Aalborg,Danmark
Point: 331
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér serano Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2015 kl. 12:53
Den ser meget interessant ud, er der nogen der har erfaringer med at handle hos dem?
Samsung 65NU7455
Sonos Playbase + 4xPlay1
Synology
Apple TV4K
PS4
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2015 kl. 13:16
Oprindeligt skrevet af serano serano skrev:

Den ser meget interessant ud, er der nogen der har erfaringer med at handle hos dem?

ud fra forummet er der en person fra nordsjælland som havde bestilt og han havde den dagen efter, så det lader til at være hurtig ekspedition
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2015 kl. 13:19
Oprindeligt skrevet af petrucci petrucci skrev:

Så vidt jeg lige kan se er der tale om 180 tv kanaler fra hele verden. Ved at BBC News, Pro Sieben er blandt dem...så der er sikkert ikke nogen af de bedste med. Men den ser godt nok interessant ud...overvejer også kraftigt et køb i morgen.

ud fra de video-toturials er der MANGE kanaler.. også discovery..

hvorfor er disse gratis? er billedkvaliten pivringe eller hvad?
Og mon det bare fungere out of the box? Har spurgt på deres forum og de svarer der skal gøres via openelec.. fatter ikke lige helt hvad det er,,, søger videre.
For mig er brugervenligheden en prioritet,, hvis jeg skal lave alle mulige fix fax gider jeg ikke...
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2015 kl. 13:35
mht til disse kanaler.. det burde vel være noget man kan se på ens andriod mobil også eller?
det er vel bare noget app?
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2015 kl. 14:01
Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

Oprindeligt skrevet af petrucci petrucci skrev:

ud fra de video-toturials er der MANGE kanaler.. også discovery..

hvorfor er disse gratis? er billedkvaliten pivringe eller hvad?
Og mon det bare fungere out of the box? Har spurgt på deres forum og de svarer der skal gøres via openelec.. fatter ikke lige helt hvad det er,,, søger videre.
For mig er brugervenligheden en prioritet,, hvis jeg skal lave alle mulige fix fax gider jeg ikke...
Husk at man kan få WeTek play med bla. DVB-C/T tuner indbygget, så nogle af de kanaler I har set på diverse videoer, måske bliver modtaget via den indbygget tuner.
Mvh Jesper
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu