recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - bedste medieafspiller ? covers af film
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

bedste medieafspiller ? covers af film

Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 08:13
Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

Der nævnes meget omkring openelec. At mange features kræver dette.
og man kan bestille et sdcard med preinstalelret openelec,
men hvad er det så man får out of the box? Et begrænset product?
Hvorfor leverer de ikke med preinstalleret openelec som standard hvis det udvider mulighederne?
Som standard får du et produkt der kører Android, med alle de muligheder det giver.
Hvis du istedet ønsker at kører openelec, så kan du smide et SD-kort i den, med openelec installeret.
De fleste har nok et SD-kort liggende, så hvorfor have den merpris på produktet.
Mvh Jesper
Til top
Kjeldbjerg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-Februar-2004
Sted: Middelfart, DK
Point: 257
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kjeldbjerg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 08:29
Jeg vil anbefale en Mede8er. Min æder alle formater uden nogen form for problemer eller hakken.

Betjeningen er nem, og selvom film- og tv-samlingen kræver en smule mere opsætning end f.eks. Xbmc, så ser det ganske lækkert ud når først det er klaret.
Win if you can, lose if you must, but always cheat
Til top
petrucci Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Oprettet: 09-April-2006
Point: 822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 08:41
Så hoppede jeg sgu med på den med 20% rabat....677kr med dvb-c/t/t2 tuner uden sd-kort men inkl. fragt. Det kan ikke gå HELT galt :)
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 08:43
har også bestilt uden DVB..
Jeg skal primært bruge den til IPTV.
Nogle der ved hvor man finder nogle gode playlister?
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 09:09
Jeg har også bestilt en, men er i tvivl om bestillingen er gået godt, da jeg fik en error 500 after at have gennemført betalingen via PayPal.
Har I fået en ordre bekræftelse fra WeTek efter I har bestilt den?
Mvh Jesper
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 09:15
Ja, der kom lynhurtigt en Order Confirmation fra WeTek her samt en betalingsbekræftelse fra PayPal.
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 09:20
Oprindeligt skrevet af petrucci petrucci skrev:

Ja, der kom lynhurtigt en Order Confirmation fra WeTek her samt en betalingsbekræftelse fra PayPal.
Tænkte det nok, at det var gået galt.AngryAngryAngry
PayPal har betalt, men min order er gået galt, så jeg kan ikke engang bare gå ind og bestille igen.
Har skrevet til dem, så håber jeg bare på at de svarer hurtigt tilbage.
Mvh Jesper
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 10:57
Mon ikke den er registreret hvis Paypal har trukket? Kan være den error du fik er pga. overbelastning af WeTeks servere fordi tilbuddet er populært.
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 11:06
Oprindeligt skrevet af petrucci petrucci skrev:

Mon ikke den er registreret hvis Paypal har trukket? Kan være den error du fik er pga. overbelastning af WeTeks servere fordi tilbuddet er populært.
Det kan jeg jo håbe på, men med mit held, så tvivler jeg, især fordi jeg heller ikke har modtaget nogen Order Confirmation fra dem.ConfusedConfusedConfused
Mvh Jesper
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 11:07
Tror i at Wetek'en kan bruges med Boxer kort( DVB-T2)
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 12:27
Oprindeligt skrevet af Jakabov Jakabov skrev:

Tror i at Wetek'en kan bruges med Boxer kort( DVB-T2)
Nej
Mvh Jesper
Til top
FaxeKondi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-April-2012
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FaxeKondi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 13:13
Jeg har lige bestilt 2 stk og fik bekræftelses mail med det samme Smile
Til top

Besvar Besvar Side  <1 2345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu