|
bedste medieafspiller ? covers af film |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Som standard får du et produkt der kører Android, med alle de muligheder det giver. Hvis du istedet ønsker at kører openelec, så kan du smide et SD-kort i den, med openelec installeret. De fleste har nok et SD-kort liggende, så hvorfor have den merpris på produktet.
|
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
Kjeldbjerg ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Februar-2004 Sted: Middelfart, DK Status: Offline Point: 257 |
Jeg vil anbefale en Mede8er. Min æder alle formater uden nogen form for problemer eller hakken.
Betjeningen er nem, og selvom film- og tv-samlingen kræver en smule mere opsætning end f.eks. Xbmc, så ser det ganske lækkert ud når først det er klaret.
|
|
Win if you can, lose if you must, but always cheat
|
|
![]() |
|
petrucci ![]() Guld medlem ![]() Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
Så hoppede jeg sgu med på den med 20% rabat....677kr med dvb-c/t/t2 tuner uden sd-kort men inkl. fragt. Det kan ikke gå HELT galt :)
|
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
har også bestilt uden DVB..
Jeg skal primært bruge den til IPTV. Nogle der ved hvor man finder nogle gode playlister?
|
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Jeg har også bestilt en, men er i tvivl om bestillingen er gået godt, da jeg fik en error 500 after at have gennemført betalingen via PayPal.
Har I fået en ordre bekræftelse fra WeTek efter I har bestilt den?
|
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
petrucci ![]() Guld medlem ![]() Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
Ja, der kom lynhurtigt en Order Confirmation fra WeTek her samt en betalingsbekræftelse fra PayPal.
|
|
![]() |
|
Tænkte det nok, at det var gået galt. ![]() ![]() ![]() PayPal har betalt, men min order er gået galt, så jeg kan ikke engang bare gå ind og bestille igen. Har skrevet til dem, så håber jeg bare på at de svarer hurtigt tilbage.
|
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
Mon ikke den er registreret hvis Paypal har trukket? Kan være den error du fik er pga. overbelastning af WeTeks servere fordi tilbuddet er populært.
|
|
![]() |
|
Det kan jeg jo håbe på, men med mit held, så tvivler jeg, især fordi jeg heller ikke har modtaget nogen Order Confirmation fra dem.
![]() ![]() ![]() |
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Tror i at Wetek'en kan bruges med Boxer kort( DVB-T2)?
|
|
![]() |
|
Nej
|
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
FaxeKondi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-April-2012 Status: Offline Point: 26 |
Jeg har lige bestilt 2 stk og fik bekræftelses mail med det samme
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |