recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - bedste medieafspiller ? covers af film
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

bedste medieafspiller ? covers af film

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 14:42
Så er min Weetek afsendt :)
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 14:53
hvor er det dog dejligt at se et indlæg om hvilken medieafspiller der er bedst med videowall blive smadret komplet af offtopic snak om indkøb af endnu en halvhjertet adrroid medie wannabe til til modtagelse at iptv
Til top
petrucci Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Oprettet: 09-April-2006
Sted: Denmark
Point: 822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 15:23
Min er også afsendt - umiddelbart fantastisk hurtig service :)

Hackerjac, hvis du havde fulgt med så kan WeTek Play også boote Openelec fra SD-kort og så får man netop en fantastisk videowall med Kodi/XBMC.
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 15:36
jeg har skam fulgt med, men det meste af snakken om dennne Android wannabe ting er jo gået på iptv delen og hvem der har bestildt en, som imho ikke har en døjt med en videowall at gøre

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 15:48
Ahh på den måde. Men debat af boksen er vel relevant nok alligevel, da man prøver at finde ud af hvad den ellers kan udover videowall :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2015 kl. 10:51
Så kom TNT lige forbi med min allerede...det er dæleme hurtigt fra Slovenien..! :)
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2004
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2015 kl. 11:52
Mvh Jesper
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu