|
bedste medieafspiller ? covers af film |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så er min Weetek afsendt :)
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
hvor er det dog dejligt at se et indlæg om hvilken medieafspiller der er bedst med videowall blive smadret komplet af offtopic snak om indkøb af endnu en halvhjertet adrroid medie wannabe til til modtagelse at iptv
|
|
![]() |
|
petrucci ![]() Guld medlem ![]() Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
Min er også afsendt - umiddelbart fantastisk hurtig service :)
Hackerjac, hvis du havde fulgt med så kan WeTek Play også boote Openelec fra SD-kort og så får man netop en fantastisk videowall med Kodi/XBMC. |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
jeg har skam fulgt med, men det meste af snakken om dennne Android wannabe ting er jo gået på iptv delen og hvem der har bestildt en, som imho ikke har en døjt med en videowall at gøre
|
|
![]() |
|
petrucci ![]() Guld medlem ![]() Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
Ahh på den måde. Men debat af boksen er vel relevant nok alligevel, da man prøver at finde ud af hvad den ellers kan udover videowall :)
|
|
![]() |
|
Så kom TNT lige forbi med min allerede...det er dæleme hurtigt fra Slovenien..! :)
|
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Mvh Jesper
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |